Takı Alışverişim ENVARİNSHOP

by - 17:11


Merhabalar,

Sizlere yakın zamanlarda keşfettiğim bir instagram butiğinden bahsedeceğim bugün. Kendileri oldukça çeşitli ve güzel ürünlere sahipler. Ürünlerinin bazıları kendi tasarladıkları ürünler. Ben bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine takibe aldım ve pişman değilim. Son çıkardıkları koleksiyon ise oldukça göz dolduruyor bence. Benim aldıklarımdan birkaçını göstermek istiyorum sizlere.

(Resimler kendi çekimim değil. Sayfada o kadar güzel çekmişler ki , benim çekimlerim yanında oldukça vasat kalıyordu.)

İlk olarak resimdeki setten aldım. Kelebek bu senenin de takı da modası oldu. Açıkçası görünce kaçırmadan edemedim.Fiyatı 75 tl.


İkinci olarak ise Black Heart küpelerinden aldım. Oldukça şık ve güzel duran bir parça .Fiyatı 35 tl.

Alışverişimi ben toplamda 110tl ile sonlandırdım. Kargo BEDAVA idi. Oldukça memnun kaldığım hemen kargolanan bir alışveriş oldu. Kargom Salı günü yola çıktı. Cuma günü yani bu sabah elime ulaştı. Oldukça özenle hazırlanmış bir kargoydu.Alacaklarımı da sizlere göstermeden başlığı kapatmayayım. O da başlıkta yer alan resimdekiler. Haftaya sipariş veririm onu da.

Kendileri oldukça güvenilir kısacası. Bir kadın girişimcinin store u. 

Kendilerinin instagram hesabı
Satın alabileceğiniz Sayfaları

Bir dahaki alışverişimde görüşmek üzere ,
Sevgiyle kalın.


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe