Maybelline Master Strobing Liquid Aydınlatıcı | Medium/Nude

by - 11:53

 Merhabalar,
Bu sıralar aydınlatıcı sorununa kafayı takmış durumdayım. Gerçekten ışıl ışıl bir görünüme çok önem veriyorum. Önceden olsa hiç sevmezdim aydınlatıcıları ama yine bir meraktır gidiyor bu ara. Likit formda aydınlatıcıyı ilk defa duyduğum için maybelline çıkardıktan sonra hemen edindim. Bakalım izlenimlerim neler;

Serinin normalde 3 rengi var. Fakat bir rengi Türkiye'ye gelmedi. Light ve medium/nude rengi mevcut ülkemizde. Bendeki rengi medium/nude . Rengi açık bakır rengi, sedefli, yoğun ışıltılı ve çabuk sabitlenen bir ürün bu. Ürünü bezelye tanesi kadar alıp her iki elmacık kemiğimin üzerine sürüyorum ve ıslak bir süngerle dağıtıyorum. Siz fırça ile de dağıtabilirsiniz. Daha sonra  burun üstü, dudak üstü gibi yüzümün belli bölümlerine uyguluyorum.

Ürünün kullanımında fondöten ile karıştırıp tüm yüze uygulanabileceği yazıyor ama bu ürün biraz koyu kaçtığı için cildime ben bunu tercih etmiyorum. Unutmadan ürünü cildinize uyguladıktan hemen sabitleniyor. Yani dikkatli dağıtmakta fayda var. Oldukça kalıcı bir ürün bu. Uygulamadan sonra yüzünüzde hafif şeftalimsi bir renk ortaya çıkıyor. Bence çok güzel bir görünüm elde ediliyor. Yaz için oldukça kullanışlı bir ürün kendisi. Herkese tavsiye ederim. Normalde 30 tl fiyatı var ama indirimle 18 tl gibi bir fiyata almıştım ben.

Siz bu likit aydınlatıcı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe