Garnier Ambre Solaire Yoğun Bronzlaştırıcı Yağ

by - 12:00

Yazın bronzlaşmayı herkes gibi bende çok seviyorum,hatta bayılıyorum. Güneşlenirken tercih ettiğim ürünlere yer vericem bu sıralar. İlk olarak sıklıkla kullandığım bu bronzlaştırıcı yağdan bahsetmek istiyorum. Bu yağı genelde genelde denize gittiğim ilk günler değilde 3. gün filan tercih ediyorum.İlk günler genelde güneş koruyucuyla geziyorum, çok çok hafif de bronzlaştırıcı krem sürüyorum. Daha sonra bu yağa başlıyorum. Bu yağda güneşe çıkmış ve koyu buğday renkli ciltler için öneriliyor. Ben açık buğday tenliyim ama yine de koyu buğday tenli olmak için bu ürünü tercih ediyorum.

Bronzlaştırıcı yağ sadece 2 koruma faktörüne sahip, güneş kremi sürmeden kesinlikle bunu sürmeyin. Ürünün çok güzel bir hindistan cevizi kokusu var. Sürdüğünüzde buram buram kokucaksınız.

3 günde filan inanılmaz bir bronzluğa ulaşabilirsiniz bu ürünle. Ürün kesinlikle bence hakkını veriyor. Ben aşırı yanma taraftarı değilim,orta düzeyli bir bronzluk benim için ideal. Kızarmadan ideal bir bronzluk istiyorsanız bu ürünü deneyin derim.

Ürünü ben indirimle 15tlye edinmiştim Gratis'ten. Sizlerle bu civarlarda bulabilirsiniz.
Siz bronzlaşmak için ne kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe