Hawaiian Tropic Bronzlaştırıcı Yağ | Dark

by - 20:18

Bu ara bronzlaşmayı kafaya taktığım için sık sık bu tarz ürünler paylaşıcam sanırım. Bu ürünü A101'den 15 tl gibi bir fiyatta görünce hemen aldım.Normalde 35-40 tllere varan bir fiyat skalası var.Yani demek ki bu ürün daha ucuz fiyataymış,vermeyin yani fazla para. Ürünü denize gittiğim 3 gün kullandım.Ben buğday tenliyim ve hafif hafif yanarım her zaman. Öyle 1 günde kapkara olmam hiçbir zaman. Zaten hiç kapkara olmam da .  Neyse ürünün özelliklerine geçeyim.

Ürünün korumasına göre 3 çeşidi mevcut.Bende hiç korumasız olanı DARK  olanı mevcut. Cildinize sürmeden farkedeceksiniz zaten çok mükemmel bir hindistan cevizi kokusu var. Sürdüğünüzde hemen emilmiyor ciltte.Hatta ben saatlerce de emildiğini düşünmüyorum. Ürün benim gibi yağlı ciltler için pek ideal değil, bacaklarınızda küçük küçük de olsa sivilcelere sebep olabilir. Kuru ciltler için ideal olabilir ama .Eğer beyaz tenliyseniz kesinlikle güneş koruyucunun üzerine bu ürünü uygulayın.Yoksa kıpkırmızı domates olursunuz ,söylemeden geçmeyeyim. Açıkçası ben bronzlaşırken galiba Garnier'in üzerine bir ürün tanımıyorum. Bu da biraz onun yanında sönük kaldı benim için.

Az bronzlaşmayı sevenler için ideal bir ürün, benim gibi yanmayı sevenler için ise orta halli bir ürün.
Siz yanarken hangi yağları tercih ediyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe