Wet'n Wild Brulee Far

by - 17:13

Wet'n wild markasının en çok konuşulan tekli farını en sonunda yazmaya fırsat buldum.Ambalajı klasık wetn wild'ın tekli far ambalajlarından.Bu far serideki diğer renklere göre daha fazla tozutuyor. Rengi nude tonlarda belli belirsiz bir renk,yok gibi.Genelde kaş altına uyguladığım bu farı, göz kapağımdaki kızarıklıkları kapatmak için filan tercih ediyorum genelde.
Oldukça pigmentli olan bu far günlük çok kullanışlı.Yapısı yumuşacık,pudramsı.Ten renkli bu farı göz kapağı üzerine baz olarak tercih edebilirsiniz.Göz pınarlarına,kaş altına da uygulanabilir.Kalıcılığı orta derecede.Dediğim gibi biraz tozutuyor ve de gün içinde bazı günler göz kapağı altına dökülebiliyor.

Fiyatı 6,5 tl olan bu ürün,günlük kullanım için oldukça ideal.Fakat abartılacak ahım şahım birşey ben göremedim.Ürüne Gratislerden edinebilirsiniz.Benim sevdiğim sürekli alacağım bir ürün. Fiyat olarak da çok çok uygun. Bir iki olumsuz özelliği dışında çok iyi. Denemeyenler deneyebilir diye düşünüyorum.

Şimdilik sevgilerimle,
Herkese iyi bayramlar.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Fiyatı iyiymiş ama tozutma ve dökülme olayını sevmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı evet çok iyi o ikisine takılmadığın sürece çok iyi bir ürün aslında

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe