Golden Rose Silky Touch Compact Powder | 06

by - 18:26

Hayatımın pudrası olan The Balm'ın Sexy Mamasını indirimde hiçbir yerde bulamadığım için bende bu pudrayı aldım kendime.Golden Rose yerli bir marka olduğu için açıkçası sıklıkla almaya çalıştığım bir marka.Özellikle rujlarını herkese tavsiye ederim bilmeyenler için.Bu pudrayı da güzel ümitlerle edindim.İçinde hiç kullanışlı olmayan diye nitelendirdiğim pudra süngeri de mevcut.


Benim cildim sivilce sorunu gibi sorunu olmayan ama T bölgesinde aşırı yağlanma olan yazın da bu kusuru artan bir cilt.Onun için benim pudrada aradığım en önemli özellik makyajımı sabitleyip,yağlı görüntümü kapatması.Bu ürün cilde orta derecede bir kapatıcılık sağlıyor.Sürdüğünüz anda ciltle bütünleşiyor ürün.Oldukça doğal bitişli bir fondöten.Aslında bir nevi transparan pudra dediğimiz pudraları anımsatıyor.

Pembe alt tonlu bir pudra bu.Ayrıca en önemlisi içinde Paraben denilen maddeden içermiyor.Yani gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.Benim için ürünün tek kötü yanı var o da ambalajı.Hani böyle dandik ambalajları gerçekten hiç sevmiyorum.Bir de çok fazla dayanmıyor bu pudra.Benim gibi karma ciltliler gün içinde sürekli tazeleme gereksinimi hissedeceklerdir.Bunun dışında gördüğünüz gibi bu pudramda bitmek üzere.Dibi göründü.Ürünün cildimde sürdüğümdeki görüntüsünü resimde paylaştım.Benimi olduğunca yoketti gördüğünüz gibi.

Fiyatı 7 tl gibi birşeydi.Ben indirimle 4 tl gibi bir fiyata edindim.Artık uygun fiyatlığı siz düşünün.
Bence beyaz tenli ve karma cilde sahip değilseniz kesinlikle edinmeniz gereken bir pudra.
Ben tekrar alır mıyım pek emin değilim.Sexy Mama'ma geri dönücek gibi duruyorum.
Şimdilik benden bu kadar,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Ben bu pudrayı çantada taşımak için almıştım. Malum stay matte'i çantada taşımak yürek ister.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama bunun da ambalajı bir kötü sanki.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe