Flormar SuperShine Ruj | 525 Chic Plum

by - 18:17

Geçenlerde yine koyu ruj aldım.Ne kadar şaşırtıcı değil mi? Flormar'dan çıkarken elim boş olmasın diye alıverdim.Pişman mıyım? Hayır. Peki bu ruj Flormar'ın Supershine serisinden bir ruj.Eskiden ambalajları daha farklıymış,bunlar bana daha kaliteli geldi.Önceki beyaz bir ambalajmış sanırım.Dudakta daha çok hatta bu aralar sadece mat rujları tercih ediyorum.Ama arada beğendiğim renkleri de alıyorum..Bu da o furyaya katılanlardan.

Rujun rengi yine koyu mor renklerinde.Vişne çürüğünün bir ton koyusu yada.Tam olarak nasıl ifade ederim bilemiyorum.Dudakta ıslak ve parlak bir görünüm bırakıyor.Yaz geceleri sık sık kullanacağım bir ruj olucak.Dudakları oldukça nemlendiriyor.Dudakları kurutan rujları zaten oldum olası sevmem ama bu ruj o yönden benden tam not aldı.Ayrıca en önemli nokta olan dudakta ne kadar süre kaldığı,kısacası kalıcılığı nasıl? Kalıcılığı bence oldukça az.Çünkü birşey yedikten sonra rujdan pek eser kalmıyor.Bir rujum var yakında yine tanıtıcam onu da mükemmel bir kalıcılığı var onun yanında bu benden sıfır puan aldı.

Fiyatı ise 15 tl idi ben alırken.İndirimle inşallah daha uyguna bulursunuz.
Yazın daha çok açık renkler sürmeye çalışsam da gece vakti böyle renkler hep tercihim olarak kalıcak.
Bu arada bu hafta sınav haftam bana şans dileyin,
Arada burayı yoklarım.
Şimdilik benden bu kadar,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe