11. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu : Rüzgar Çanı || Aynil Beylik Değişmez - Kitap Yorumu

by - 18:03

Merhabalar,
Turumuzun benim için son kısmına geldik.Kitap yorumlaması.Bence işin en güzel kısmı da bu.Bu turda Postiga Yayınlarından Aynil Beylik Değişmez'in Rüzgar Çanı adlı muhteşem aşk romanının okuduk.

Kitabın konusu ise Berna geçirdiği bir hastalık sonucu mesleğini bırakarak hayalindeki pastaneyi açmak için Urla’ya yerleşiyor…Kardeşi Nil ve eşi Toprak Berna’yı yalnız bırakmıyor…Berna bir tarafta hastalığı ile mücadele ederken diğer taraftan hayatına ansızın giren Demir ile aşkı tatmaya başlıyor.Fakat Berna’yı çok seven Demir ‘in geçmişinde 
sakladığı sır ve Berna’nın içini kemiren sevdiğine açıklayamadığı sır neydi?

Kitap oldukça akıcı ve kurgusu da çok sağlam.Rüzgar Çanı heyecanla sayfaları ard arda çevireceğiniz,hiç bitmesin diyeceğiniz tarzda bir kitap.Yanına kahvenizi alıp okuyabileceğiniz tarz yani tadımlık :D Çoğu zaman kitabım hiç bitmesini istemedim.Kitapta ayrıca 80'lerden bir çok kişiye yer verilmişti.Freddy Mercury,İlhan İrem gibi aralarında isimlerini sıkça duyduğum kişiler vardı.Ben açıkçası o dönemleri bilmediğimden pek hüzünlenemedim ama siz o dönemlerde yaşadıysanız gözleriniz dolabilir.Ben bile adeta yaşamış hissine kapıldım çünkü okurken.

Aynil Beylik Değişmez’e ve Postiga Yayınlarına  çok teşekkür ediyorum.Sizlerinde okumasını tavsiye ederim.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe