Neler Aldım ? #16

by - 18:51

Bu sefer indirim olmayan bir zamanda alışveriş yazısı yazıyorum.Ondan okurken sizde bende alsam etkisi yaratmayabilir söyleyeyim.Çoğu kıyafet üstüne olan bir alışveriş yaptım.Sizlerle neler aldığımı uzun uzun paylaşıcam.Kıyafet namına pek bir şeyim yoktu sanırım.Bu arada spora başladım.Neden yazmadım bilmiyorum 3 hafta oldu nerdeyse 1 ayım biticek ayın 4 ünde işte.Pilates,step,zumba,aerobik gibi derslere de katılıyorum.Yurttaki kızlar sıkılaştığımı söylediler geçen gün ama ben bilmiyorum anlamıyorum belkide.Yemek yemiyorum ama cidden.İnstagramdan takip edebilirsiniz arada paylaşıyorum.Neyse nerden nereye geldim ben.

İlk olarak kendime telefoncudan bu cici kulaklıkları aldım.Çok şekerler ama dimi? İpod'umla mükemmel bir uyum içine girdiler şimdiden.Fiyatı ise sadece 5 tl idi.İnşallah çabuk bozulmaz ama.Bir de orjinal batarya aldım telefonuma.İyice şişmişti telefonun bataryası.Arada patlicak diye korkmuyordum değil hani.

Sonra yine bu geçen alışveriş yaptığım butikten bu gömleği aldım.Vişne çürüğü çizgileri var bu gömleğin tam ilkbahar yazlık.Çok şeker bence.İnstagram da filan da gördüm gömlekten 35 ten aşağı satmıyorlar.Şükrettim.Fiyatı da 30 tl idi.

Spor da tayt giymeyi tercih ediyorum genelde.Üstüne de değişik değişik t-shirtler giyiyorum.Bunu da yine aynı butikten aldım.Alt kısmı düz değil de çapraz iniyor.Popo kısmımı örtüyor neyse ki.Fiyatı da 15 tl idi.Oldukça ideal bence,ben sevdim.

Penti de büyük indirim var idi.Bu taytı da Penti den aldım.Yine spor da olsun yurtta olsun giyerim diye.Oldukça güzel.İçi filan da göstermiyor.Çorap tayt gibi çok ince değil yani.Ben çok sevdim.Kırçıllı gri bir rengi var.Fiyatı 15 tl idi..Gidin alın derim.

Yüksek bel pantolon genelde tercih etmeyenlerdenim.Ama çok yanlış yaptığıma karar verdim bu pantolondan sonra.Boyum 1,72 bacak boyum da uzun.Bu pantolonlar popomu olduğu gibi ortaya çıkardığını düşündüğüm için açıkçası hiç yanaşmıyordum.Ama azıcık da sıkılaşınca var ya cidden vazgeçilmezim olucak gibi yüksek beller.Hem karın bölgesini topluyor hem de daha ince gösteriyor.Bu pantolonu da Koton dan aldım.Aslında koton pantolonları pek tercih etmiyorum çünkü çok çabuk bolarıyor,eski etkisini kaybediyor.Ama bunu çok sevdim.Fiyatı da çok uygun olunca aldım.Fiyatı 40 tl.

Son olarak tabi ki Gratis'e uğradım.Wet'n Wild standında ne gördüm ! Benim yıllardır aradığım Cherry Bomb ruj.Bu serinin bütün renklerini edindim ama bir tek bu yoktu.En sonunda kavuştum.Rengi patlıcan morunun kopkoyusu.Öyle güzel bir renk.Bu tonlarda ki renklerden kaç tane rujum oldu sayamıyorum bile artık..Neyse indirimde idi kendisi 9,75 den 6,75 'e düşmüştü.Hala indirimde olabilir.Gidin alın bence.

Benim alışveriş dolu dolu ve çok güzeldi.
Sınav öncesi motive oldum diyelim.
Siz neler aldınız bu aralar?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Bende kulaklık arayışındayım. Aldıkların iyi mi ?

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe