Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Sıvı Saç Kremi | Kuru Ve Yıpranmış Saçlar İçin

by - 13:58

Haftanın ilk gününden herkese merhabalar,
Blogumun yeni tasarımını nasıl buldunuz? Sağolsun Melo el attı.Ben çok beğendim.Tekrar teşekkür ediyorum burdan ona.Bugün saçlarınıza iyi geleceğini düşündüğüm benim çok sevdiğim bir ürünü konu alacağım.Bu saç kreminin ekstra özelliği ise saç dökülmesine karşı olması.Bendeki kuru ve yıpranmış saç için olanından.Saçlarım o kadar yıprandı ki son zamanlarda bu ürüne çok ihtiyaç duyuyorum.İçinde keratin ve bitkisel serum var.
 Ambalajı gayet kullanışlı,plastik bir şişesi var.Çantaya atmalık kullanılabilir.Fısfıslı mekanizması var.Kokusu ise gerçekten güzel..Ferah bir kokusu var.Kimsenin rahatsız olacağını zannetmiyorum.Ben genelde duştan sonra yada dışarı çıkarken saçlarım baş edilemez halde olduğu zaman kullanıyorum ürünü.Saçlarımı yumuşacık ve mis gibi kokulu yapıyor.Banyodan sonra kullandığımda saçlarımın taranmasını kolaylaştırıyor.Saçlarıma sağlıklı bir ışıltı kazandırdı sanki.Neyse ki saçlarımda herhangi bir ağırlık yapmadı.Saç dökülmesine ise çok bir etkisi olduğunu düşünmüyorum açıkçası çünkü saçlarım aynı oranda dökülüyor bence.


Benim severek kullandığım bir ürün oldu.Sizlere de tavsiye ederim.Fiyatı 14 tl idi alırken.İndirimle daha uyguna alabilirsiniz.
Sevgilerimle :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe