Sinemada ; Bana Masal Anlatma

00:48

Filmin ilk tanıtımlarını gördüğümde o kadar saçma bir film gelmişti ki kim gider bu saçma sapan filme diyerek güldüğümü hatırlıyorum.Bir de filmde Hande Doğandemir olunca.Ya bu kadın bana çok soğuk geliyor,Hiç rol yapabiliyormuş gibi gelmiyor.Leyla İle Mecnun'u da kim izler diye dalga geçiyordum ama herkes bayılıyor valla.Filmin yönetmenliğini Leyla ile Mecnun'un yönetmeni yapmış.Neyse biliyorsunuz ki ben söylediği lafı güzelce yemekte ustayımdır.Bir gün magazinde filmin galasındaki Afrikalıları gösterdiler ve muhteşem şarkıyı.Ya o nasıl güzel bir şarkıdır ki filme "Cuk " oturmuş.Sedat Sayan'ın Ellere Düş şarkısını filmde kullanmışlar.Sonrada film yorumlarını da okuduktan sonra iyice kafama yattı ve arkadaşları da zorlayarak filme gittik.Düşünün ki ben gitmek istemiyordum,milleti zorla götürdüm resmen.


Filmin konusu da oldukça ilginç masalla gerçek hayat karışımı çok tuhaf ama bir o kadar da güzel bir hikaye ortaya çıkmış.İlk defa böyle hikayesi olan bir filme gittim.Ben çok sevdim ve arkadaşlarımda sevdi.Filmde masal kahramanı Ayperi kötü adamlardan kaçarken bir büyücüye rastlıyor o da kendisini bir adamın kurtaracağını söylüyor ki burda gerçek hayata gidiyor.Ayperi gerçek hayata gelmiş.Rıza da dolmuş şöforü,hayatının aşkını arıyor ama bir türlü bulamıyor.Rıza ve Ayperi tesadüfen tanışıyorlar ve mahalle halkının da olaylarıyla birlikte bir komedi serüveni ortaya çıkıyor.


Filmi izleyenlere konuşuyorum şimdi; çok saçma bir film değil miydi? özellikle o dövüş sahnesi çok komik değil miydi ama ya? Ay bütün salon haykırdı resmen gülmekten.Cengiz Bozkurt sahneleri özellikle ayrı bir komikti.Dürüst oluyorum yine bakın sevmiyorum diye demiyorum ama Hande Doğandemir'in cidden komik filan bir rolü yoktu.Yani süs korkuluğu gibiydi afedersiniz filmde.Yani varlığı da yokluğu da farketmezdi bence.Hani normal rolünü oynamış,komedi oyuncusu olmaz bence Hande'den.Dram olur ama yok komedi olmaz.Ve Devrim Yakut "Yarabbim!" kadın nasıl döktürmüş filmde öyle.Gül gül öldük ya.


Konuk oyuncu olarak birçok oyuncu vardı filmde.Yılmaz Erdoğan,Gökçe Bahadır,Ercan Yazgan,Gürkan Uygun gibi isimler vardı.Başrollerin yanında kesinlikle yan rollerdeki isimler filmi almış götürmüş.Her karakterin ayrı bir komedisi vardı filmde.Ben başroldeki adama ( Fatih Artman) filmin sonunda çok sevdim.Komedinin yanında dramda vardı filmde.Hem güldürdü bazen de ağlattı.Sürekli de tebessüm ettirdi.İlk yarı da biraz sıkılmak üzere olsam da filmin ikinci yarısı için değerdi bence.Filmde belaltı espriler olmadan bol bol güldük.Gerçekten çok kaliteli bir iş olmuş bence.


Dediğim gibi  Afrikalıların şarkıyı da paylaşmadan edemicem.Afrikalıların oldu şarkı haha.Neyse çeviri sahneleri filanda baya komikti filmde.Şarkı söyleyen küçük çocuğu ise gözüm şarkı yarışmalarının birinden ısırıyor sanki ama çıkaramadım.O ses filandı heralde hatırlamıyorum pek.Filmde tek gereksiz yer Gökçe Bahadır'ın oynadığı sahneler gibi geldi bana .Yani geçmiş zamanda olan tamam da bugün ki sahneleri cidden çok anlamsızdı bence.Filmde tek pürüz bunu bulabildim.


Leyla ile Mecnun'a bu filmden sonra başlamayı düşünüyorum artık.Sınavlarım bitince ilk iş bakmalı.Bence filme eğlenceli vakit geçirmek isteyen herkes gitmeli diye düşünüyorum.Tamam sürekli olarak bir kahkaha söz konusu değildi ama ince espriler ve yerinde güldürmelerle ben filmi çok sevdim.Herkesin de izlemesini isterim.İzleyenlerle yorumlaşalım,tartışalım.

Şimdiden herkese iyi seyirler,
Sevgilerimle.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. Film saçma ama bir o kadar da komikti belatına vurmadan da gayet güzel gülünebileceğini gösterdi hele ki o dövüş sahnelerinde özellikle pehlivan ve çaycı süperdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha pehlivan da gözlerimden yaş geldi ya :D

      Sil
  2. Komedi açısından film cidden başarılı bence

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe