Bitenler / Çöpe Gidenler * 13

by - 16:37

Merhabalar,
Sınav dönemlerinde bir bitenler yazısı tutturdum gidiyorum.Sınav dediysem bütler başlicak bizde 2-3 güne kadar.Böyle yani.Bol bol kişisel bakım ürünleri bitti yine.Makyaj ürünlerinden yine çok bitiremedim.Sizleri çok meraklandırmadan yorumlarımla birlikte bakalım bu ay neler bitirmişim?


-Balm Shelter ; Renkli nemlendirici diye adlandırılan bu ürünün yazısını yazmıştım.Oldukça doğal bitişli bir ürün.İndirimde denk geldikçe alıyorum zaten.Genelde bitenlerimde görebilirsiniz bu ürünü bol bol.Genelde yazın tercih etsemde arada elim gidiyor.Bence denemeniz gereken bir ürün.

-Green Mama Tonik ; En sonunda bitti dediğim ürünlerden.Yani çok çok uzun uzun yetti ondan.Yoksa ürünü gayet sevdim.Çilek kokusunun baskınlığı üründe yok.Ürünü denemelisiniz diyerek bir dahaki toniğim Bebak'a geçiş yapıyorum.

-Benefit Eyeliner ; Ürün ne ara bitti ben hiç bilmiyorum.Seyahat boyu olduğundan sanırım 2 hafta dayanmadı bile.Neyse ürünü hiç sevmedim.Benefit'in en kötü ürünü bu sanırım.Yani diğer ürünlerini denemedim ama bu cidden kötüydü.Sürekli döküldü durdu göz kapağımdan.Jel eyeliner ve fırçasının bir üründe olması iyi ama yok yani olmamış bu.Acilen işim olduğu zamanlarda 1 saat filan durdu.O zamanlarda işimi gördü ama uzun süre iş görmüyor.Hiç almayın derim.

-8x4 Deodorant ; Deodorant işte.Çantaya atmalık durumlarda çok işime yaradı.Bildiğimiz sık sık kullandığımız deodorantlardan işte.Güzel bir kokusu da vardı.Ama bitti.

-Mini Sexy Parfüm ; Güzel kokuyordu.Bu da çantaya atmalık bir üründü benim için.Kokusu bir süre sonra çok baydı açıkçası.Kalıcı değildi o kadar.İyi ki bitti.


-Colgate Optic White Diş Macunu ; Yok dakkasına beyazlatıyormuş da ,yok bir ton beyazmış da yok öyle birşey.Diş macunu işte.

-Prozinc Şampuan ; Annem şampuanın kabını atınca kutusu kaldı.Bende koyim dedim.Bu 2.ci Prozinc'imizdi.Evdekiler çok sevmiş bu şampuanı ben Schwaskopf'a devam ediyorum.Öyle valla.

-Cyrene Saç Kremi ; Ben çok sevdim bu saç kremini.İyi ki kullanmışım dediğim ürünlerden.Şampuanından daha güzel yani.


-Veet Ağda ; Bence Veet ağdasının üstüne yok.Yani diğerleri cidden tırt.Yok anam yok almıyor diğerleri.

-Body Natur Ağda ; Bu yüz bölgesi için olan ağda.Gratis'ten almıştım.Ama daha yüzüm için ağda kullanmıyorum çünkü çok kızartıyorlar.Kızarıklığı 2-3 gün sürüyor.Korkuyorum ondan.

-Depitak Ağda ; Buda indirimde diye almıştım Gratis'ten ama yok olmamış.

Benim bu ay bitirdiğim ürünler böyle.
Benim gibi sınavları olanların sınavlarında çok çok başarılar

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe