Bebak Ailesi ile Pamuk Şeker Blog 2.Yıl Hediye Çekiliş Sonucu

by - 19:52


Herkese merhabalar,

Dün blogumun 2.yılıydı.Katılan herkese ve tüm takipçilerime ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Sizler olmasanız boş boş yazıp dururdum heralde.Çekiliş sonuçlarını açıklama 2 günümü aldı.1 haftadır liste hazırlıyorum zaten ama ek hakları kontrol için filan baya vakit gerekiyormuş,bir daha bu işe bulaşmam sanırım.

Neyse çekilişimize zorunlu şartları yerine getirip ek hakları yapanlarla birlikte toplamda 297 geçerli katılım olmuş.Şimdi çekilişi sonuçları.Kimmiş bakalım 3 şanslı kişi?



İlk şanslı kişi; "elem burcu akcan"

İkinci şanslı kişi ; "döndü ilçin "
Üçüncü şanslı kişi ; "umut sukran"

Kazananları çok tebrik ediyorum.
Güle güle kullansınlar hediyelerini.
Kendilerini şimdi e-posta atıyorum.3 gün içerisinde geri dönüş yapmazlarsa yeni talihlileri belirleriz.
Son olarak Bebak ailesine destekleri için ve sizlere katılımlarınız için çok teşekkür ediyorum.
Çok yakında yine süprizlerim olucak sizlere.
Herkese iyi günler.




Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Ayyy çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum. Gönderdim bilgilerimi mail ile. sevgiler

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe