Wet n Wild Tekli Far - Nutty/Noisette

16:50

Merhabalar,
Bu gün tarihe kazınmalı sanırım.Bilenler bilir blogumda nerdeyse hiç far yazısı göremezsiniz.Ama bu far elimde olduğundan beri gerçekten elimden düşmedi.O kadar doğal bir rengi var ki gözde hem makyaj yapmışsınız,hem de yapmamışsınız gibi bir hava veriyor.

Ürün oldukça pigmentli,yumuşak bir yapıya sahip.Tozutma sorunu şimdiye kadar hiç yaşamadım.Ben baz filan kullanmadan uyguluyorum göz kapaklarıma.Şimdiye kadar sapasağlam durdular.Ben rengine tek kelimeyle a-ş-ı-k oldum.Metalik gibi gözde hiç abartılı durmayan bir görünüşü var.İçinde kesinlikle sim barındırmıyor
Ama söylemeden geçemeyeceğim çok adi bir ambalajı var.Yani açarken canım çıktı.Tırnağım fara geçti.Ambalajda her an kırılcakmış gibi biraz kalitesiz.1.7 gram,  pigmentli, 24 ay kullanım sağlayan bir ürün.

Gratiste bulabilirsiniz.Genelde standlar talan edilmiş oluyor ama.
Fiyatı 6,5 tl idi tekli farkların.
Hiç kaçırmayın derim.Benim şuan ki kullandığım tek far.
Siz bu tekli farlardan kullanıyor musunuz?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

14 kişi dedi ki

  1. Tekli farlardan bi bu birde Brulee aklımda alsam almasam diye düşünürken şimdide hiçbir yerde bulamıyorum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen standlar ne ara boşalıyor anlamak mümkün değil :) umarım en yakın zamanda bulursun canım .sağol

      Sil
  2. Renk tam benlik ya Adana'da hala Wetn Wild gelmedi Gratis'e :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdım doğrusu şimdiye kadar heryere gitmesi lazımdı.En yakında zamanda gelirde,sende kavuşursun umarım :)

      Sil
  3. Comfort zone paleti disinda baska farini kullanmadim şekerim. Rengide guzel gorunuyor ama tekli far alacak olursam tercihim Brulee olurdu ilk onu denemek istiyorum hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan sonra bunu denersin o zaman canım.Bende o rengi gördüm ama bilmiyorum belki bende denerim bir ara :D sende güle güle kullan o halde

      Sil
  4. Çok merak ettim şimdi. Zaten gördükçe kahve aşkım depreşiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benimde.Bütün kıyafetlerim,çantalarım,makyaj ürünleri bu renklerle doldu taştı.Ama çok güzel bir renk ki :D hemen dene canım

      Sil
  5. İstanbul'dan dönmeden ben de bu farı almıştım iyiki de almışım :) rengi çok hoşuma gidiyor. Gule Güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen iyiki almışsın :D sende güle güle kullan

      Sil
  6. biz neden bulamıyoruz bu renkleri yok yok yok yani://

    YanıtlaSil
  7. Rengin softluğu ve her daim kullanılabilirliği çok cezbedici;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her daim kullanılabilir bir renk :D

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe