Pastel Nude Oje Serisi | Caramel

by - 19:32

Pastel son olarak nude tonlardan oluşan bir seri olan Nude serisini çıkardı.Seri 12 renkten oluşuyor.Şimdi böyle söyleyince bir garip oldu.Renklerin hepsi birbirine çok yakın renkte.Ben bu seriden Caramel rengini almayı tercih ettim.Ojelerin ambalajı alışık olduğumuz ambalajdan farklı,şeker mi şeker bir ambalajı var.

Bendeki Caramel rengi tam olarak ten rengine uyuyor.Bence seride en kullanışlı renk bu.Oldukça doğal duruyor.Tam anlamıyla bayıldım rengine.Ben 2 kat olarak uyguladım ojeyi.Çünkü ilk katta tırnaklarım belirgindi.Üstüne top coat uygulama gereği hissettim.Parlaklılığı pek yeterli gelmedi bana..
Birde unutmadan söyleyeyim ojeyi dün sürmeme rağmen bugün çoktan çoğu yeri çıktı.Bu yönden kalıcılığı bana az geldi.Ojenin kuruma hızı gayet iyi,normal yani.Ama bana bu seri aşırı kullanışlı geldi.Sadece son bahsettiğim kısım beni biraz üzdü ama serinin renklerini oldukça sevdim.Sizde bir denemelisiniz.Her kıyafete uyuyor,rengi olmadı derdi filan yok.Ben serinin diğer renklerinde almayı düşünüyorum.
Siz bu seri hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Bende de cream rengi var ama 5 katta ancak renk veriyor ve seninki gibi hemen soyuldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu soyulma işi olmasa çok güzel olucak ama..o rengini iyiki almamışım bu arada.5 kat fena ya..kolay gelsin canım

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe