Rimmel London Stay Matte Pudra

by - 00:20

Herkese merhabalar,
Bütün bloggerların severek kullandığı bir üründen bahsedeceğim sizlere.Ben hala nasıl yazmamışım kendime şaşırdım.Şimdiye kadar bu ürün hakkında hiç kötü bir yorum duymadım doğrusu.Ben kendilerini bu ara sıklıkla kullanıyorum.Özellikle T bölgemde sürekli parlama olduğundan yanımdan ayırmıyorum pek.Zaten tek pudramda bu var.Az ve öz olduğunu düşünüyorum doğrusu.

Hatta bunu yakın zamanda aldım.Benimki bitmişti.Bu 2.cisi.Ben bunu şimdilerde Garnier BB krem'imin üzerine uyguluyorum.Parlama yapmaması için pudrayla sabitliyorum makyajımı.Bendeki rengi 006 Warm Beige.Kapatıcılığı gayet iyi.Adından da anlaşılacağı gibi mat bir pudra bu.Cildi 5 saat boyunca mat tutuyor,parlama yapmasını önlüyor.
Yapısı gayet ince ve yumuşak.Kokusu da hoş,ben sevdim.Rahatsız edici bir yanı yok.Cilde güzel dağılıyor.Gün içinde yüzümde ağırlaşma yaşamadım.Cildinizde mat gösterirken pul pul bir görünüme ulaşmıyorsunuz yani.Ürünü ben fırçayla kullanıyorum.Ponponla denedim ama hoş bir görüntü ortaya çıkmadı,eşit dağılmadı yani.Sizlerde fırçayla kullanın bence.
Ürünün en nefret ettiğim yanı tabikide ambalajı.Çok dandik gerçekten.Aşırı yani.Açması filan sorun.Pudra süper ama ambalajı berbat.Pek çantaya at tarzı bir ürün değil,yanlışlıkla kırılıverir filan çantanızda sonra.
Ben ürünü sevdim,hatta bayılıyorum.Benim favorilerim arasında kesinlikle.Eğer siz almadıysanız kesinlikle bir alın deneyin derim.Fiyatıda gayet uygun bir ürün.Makyaja yeni başlayanlar için filan sade ve öz bir ürün.Kesinlikle denenmeli diyorum ve Watsonslarda 16 TL fiyattan bulabilirsiniz.Fiyatı o kadardı sanırım.İndirimlerle 7 liraya kadar düşmüşlüğünü biliyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Severek mi kullanıyorsunuz?
Şimdilik sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

20 kişi dedi ki

  1. Ben elimden düşürdüm ve paramparça oldu tekrar pressledim ama pek düzgün olmadı kırılmaya meyilli ve ambalajı çok dandik ben sırf bu yüzden tekrar alırmıyım bilmiyorum =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi ambalaj baya dandik.Keşke böyle olmasaydı,oysaki pudranın yapısı filan çok iyi :( senin pudranın başına gelenlere üzüldüm bu arada canım

      Sil
  2. Canım benimde yazın sık kullandığım bir ürün oldu, uzun süreli matlık sağladığı için gün içinde tazeleme gereği duymuyorum ve bu sebeple çantaya atmıyorum. Bende yazın yazısını yazmıştım rimmelin genel olarak ambalajları dandik maalesef kapağı allaha emanet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son 3 kelime cuk oturmuş valla :D dicek söz yok

      Sil
  3. Kullanmadım fakat indirimde 7 liraya düşmesi gerçekten çok iyi olmuş :)
    Bloguma beklerim : http://eyelinerolmazsaolmaz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Pudra arayışlarımda iyi bir izlenim oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil
  5. Kapatici bir pudra ariyordum bende kapaticiligi nasil ??? pudrayi cok duydum ama bu yonude onemli benim icin yazi icin tesekkrlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı mevcut ürünün .Bence bir pudra için yeterli düzeyde.Gönül rahatlığıyla alın derim.

      Sil
  6. Sivilce yapar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yapmadı valla.Ama sizde nasıl etkisi olur bilmiyorum

      Sil
  7. Merhaba,ben de yazdiklarinizdan sonra almayi dusunuyorum :) ama cildim karma ozellikle burnumda parlama oluyor. Sivilce,leke vs sorunum yok ama cildim biraz hassas bu tarz urunlerden sonra yanaklarimin gozaltina yakin kisimlarinda sivilce ve kizariklik oluyor. Yani sadece parlamayi onlemek ve renk esitligi icin kullanmayi dusunuyorum. Bunu fondotensiz tek basina kullansam yeterli olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yeterli olur.Ama bu ürün yağlı cilt için çok da etkili değil.The Balm Sexy Mama pudrası yağlı ciltler için daha uygun.Gün içinde parlama sorunu yaşamazsınız.Ama o ürün transparan.Yani kapatıcılığı yok,renk eşitliğinizi ondan sağlayamabilir.Stay Matte de ise gün içinde sürekli tazeleme ihtiyacı hissedersiniz.Ama renk eşitliğinizi sağlar.Ayrıca kapatıcı görevi de görür.Karar sizin :)

      Sil
  8. Yağlı bi cilt için pudra öneririz misiniz fiyatlarında olsa çok memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün uygun fiyatlılar arasında özellikle indirimde en uygunu.Ama The Balm Sexy mama'da %50'ye varan indirimler olduğunda ki bu özel günlerde oluyor 16 tl gibi bir fiyata geliyor.

      Sil
  9. Gratis mağazalrında bulabilirmiyim?çünkü oturduğum yere yakın bir watsons mağazası yokta yanıtlarsan sevinirim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef. Gratis mağazalarında Rimmel markası satılmıyor.

      Sil
  10. Ben kullanıyorum bu ürünü. Mat bir görünüm sağlamak ve makyajıma son dokunuşu yapmak için tercih ediyorum. Çok iyi değil elbet ama kötü de diyemem :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe