İzlenesi Türk Dizilerinden Seçmeler

by - 16:26

Ben dizi izlemeye bayılıyorum.Genelde takip ettiğim 4-5 tane dizi var.Bazılarında sırf diziyi bir karaktere olan bağlılığımdan dolayı izlerim,tüm diziyi.Bende tatil geldi malum,boş vaktiniz vardır.Benim izlerken zevk aldığım dizileri belki sizde izlemek istersiniz diye bir yazısını yazayım dedim.Şimdi sizlere o dizilerden kısa bir özet geçicem :D Uzun yazı olucak,ama eğlenceli bir yazı olucak okuyacaklara bol şans şimdiden..


Medcezir
Ben Çağatay Ulusoy'un kopkoyu bir fanıyım valla.Hangi dizisi olsa izlerim.Serenay Sarıkaya'yı da severdim valla.Oyunculuğuna filan bayılırdım.Dizi sizlere daha önce anlattığım THE O.C nin türk versiyonu.Ben diziyi genel olarak seviyorum.Dizideki Mer ve Eylül karakterlerini yabancısında da seviyordum burdada diziye ayrı bir neşe katıyorlar,çok sempatikler.Cuma günlerimi dolduruyor valla.İzlemenizi tavsiye ederim.

Güneşi Beklerken
Sizlere dedim ya bir karaktere tutunurum bütün diziyi izlerim diye.İşte "Kerem" onlardan biri.Keremmm.Ya yakışıklılık desen Allah için pek bişi yok.Ama dizide bir insan bu kadar mı sempatik olur,yamuk gülüşüyle çocuk kalbimde taht kurdu ya.Dizi genel olarak Kerem-Zeynep ikilisinin aşkının kavuşamaması üzerine.Bunun nedeni ise Zeynep'in bir hatayla Kerem'in en yakın arkadaşı olan Barış'la çıkıyor.Bunun üzerine Kerem'de Zeynep'in bilmediği gizli olan kardeşi Melis'le çıkıyor.İşte olaylar böyle kavuşma faslında gidiyor,bir yasak aşk klasiliği.Dizide adı geçen Güneş ise merak konusu..Kerem için izlenebilir diyorum.Pazar günleriniz boşsa ona yer açın :)

Vicdan
Yeni başlayan bir dizi kendisi.Dizide genç bir kızın görüntülerini çeken sevgilisi ve arkadaşlarının hikayesini anlatıyor genel olarak.Ben diziyi genel olarak seviyorum.Durağan ama sıkıcı olmayan bir dizi.Yeni yeni yüzlerin yanı sora eski oyuncularda var.Timuçin Esen'in oyunculuğunu beğenerek izliyorum dizide.Genel olarak diziyi seviyorum.Yakında bitcekmiş diye duydum ama inşallah bitmez.

Bundan sonraki dizileri arada nadiren tek tük bölümlerini izlediğim diziler.Hani denk gelirsinde izlersin ya öyle işte;

Merhamet
Bu diziyi bütün olarak izlemeyenlerdenim.Çünkü dizide sadece üç karakter var onlar için arada bakıyorum.Dizede Sermet karakterine bayılanlardanım.Adam rolünü çok iyi yapıyor.Ali ve Deniz için izliyorum birde.Arada bakıyorum yani gülmek için.Ama konu olarak dizi Fırat ve Narin'in aşk hikayesini anlatıyor.İlk başlarda diziye bayılıyordum ama biraz sıktı.Diziyi uzun uzun daha önce anlatmıştım.Burdan bakabilirsiniz;  TIK

İnadına Yaşamak
Bu diziyide bir boş vaktimde ilk bölümünü izlemiştim.Başrolde Sanem Çelik,Oktay Kaynarca gibi isimler var.Sanem Çelik'ten doğrusu hiç hazetmiyorum,sevmiyorum yani..Ekranda bu kadar soğuk duran bir kadın daha önce görmedim.Ama dizinin konusu aksiyonlu.Dizide iki ayrı evli çift var.Bunlardan iki çift de bir yolla boşanıyorlar.Sonra ayrılanlardan ikisi tesadüfen evleniyor.Bunların bir çocuğu oluyor.Sonra adam mafyayı peşine takıyor ve karısıyla beraber ölüyorlar.Çocuklarını eski karısına ve karısının eski kocasına bırakıyor.Mafyada çocuğun peşine düşüyor.Konu böyle.Baya aksiyonlu bir film.Boş vaktinizde izlemek için ideal. 

Çalıkuşu
Fahriye Evcen ve Burak Özçivit kadar birbirine yakışan bir çift daha düşünemiyorum.Bu dizinin tekrarlarını arada tivibu dan izliyorum.Cidden çok yakışıyorlar.Dizide Reşat Nuri Güntekin'in romanından uyarlama.Bence sezonun en iyi işlerinden biri bu dizi.Dizinin yanı sıra dizide Fahriye evcen'in söylediği şarkılarda süper.Ben denk geldikçe izliyorum.İzlenmesi gerek bir dizi bence.Sizde vakit buldukça izleyin derim ben.Ben çok seviyorum.Neden sürekli izlediklerine koymadın derseniz,herhafta düzenli olarak diziyi takip edemiyorum ondan,her bölümünü izlemesemde oluyor,biraz durağan bir dizi.

Umutsuz Ev Kadınları
Fox'u ne zaman açsam bu karşımda oluyor.Bu dizide Songül Öden için arada bakıyorum.Denk geldikçe.Oda gülmek için.Bu kadının oyunculuğuna bu dizide hayran kaldım.Ve Emel karakterini oynayan kadında çok komik ..Arada bakıp gülebileceğiniz bir dizi bence.

İntikam
Aslında bakarsanız ben koyu bir Beren Saat hayranıyımdır.Aşkı Memnudan beri çok severim kendisini.Bu dizi başlamadan önce Revenge dizisini de sıkı takipteydim.Bu dizi başladıktan sonra haliyle baya karşılaştırdım yabancısıyla.Ama olmamış be Beren.Olmamış bu rol sana.Dizide pek olmamış.Hele Rüzgar hiç olmamış be.Arada Rüzgar ve Ali karakterlerinin aşkına olan saygımda 5 dakika bakıyorum.Ama yabancısından aldığım tat yok.Ama yinede izlenebilir bir dizi Beren için..

Anlayacağınız benim sıkı takipte olduğum 3 dizi var.Dizi piyasası malum,sürekli yeni birşey çıkıyor.Kıvanç ve Farah'ın yeni dizisinin fragmanını ise beğendim.Zaten ikisinide ayrı ayrı severim,çok yakışıcaklar bence.Bakalım o nasıl olucak? 
Siz hangi dizileri sıkı takiptesiniz?
Hangi dizileri seviyorsunuz,sevmiyorsunuz?Neden?
Şimdilik sevgilerimle :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

12 kişi dedi ki

  1. oooyy, güneşi beklerken'i yaz tatilinde izliyordum, okul açılınca bırakmıştım, neler olmuş neleer :D
    izleyeceğim 15 tatilde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neler oldu neler hemde :D kaçırmadan izle derim

      Sil
  2. Merhamet'in sıkı takipçiyim güzel bir yazı olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arada takip ediyorum işte :) teşekkürler

      Sil
  3. Ben çalıkuşu ve medceziri izliyorum.Arada bir de karadayıyı izlerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikisini severek izliyorum :) Ama karadayıdaki başroldekilere bir kanım ısınmadı gitti :(

      Sil
  4. Umutsuz Ev Kadınları favorim ya :D Onun dışında Merhamet ve Güneşi Beklerken güzel diziler.. İnadına Yasamak tutmadı, final yaptı canım geçen hafta (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben bilmiyordum bitttiğini oysaki izlemiştim internetten son bölümü.ama final yazmadıklarından anlamamışım :( yazık olmuş valla :(

      Sil
  5. Güneşi beklerkeni yazın izliyordum bıraktım. İntikamı bu sezon hiç izlemedimki biriksin diye. Ama Medcezire bende dayanamiyorum her hafta izliyorum hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D medcezir yaa.bugün de var :D güneşi beklerken'ede devam et canım ya :D

      Sil
  6. Merhameti sırf sermet ve deniz için izleyenlerdenim bende :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe