Kimi Dinliyorum ; Gripin

by - 17:06

Bu başlığımın yedinci konukları ; Gripin grubu

Kendileri Türk müzik dünyasında dinlediğim nadir insanlardan.Çoğunuzunda sevdiğine eminim bu grubu.Solistinin o kadar buğulu bir sesi varki insanın duyunca bile bir gözleri doluyor,bir tuhaf oluyor.Yine bol bol videolu bir posta hazır olun o zaman.Ben kendilerini ilk 2005 yada 2006'ydı sanırım "Boşver" şarkısıyla hatırlıyorum.


Daha sonra Emre Aydın'la olan muhteşem düetleri var. "Sensiz İstanbul'a Düşmanım" .Bu şarkıyı eskiden dinler,dinler ağlardım.Ne anlıyordum acaba , İstanbul'da bile değildim oysaki :D

Sonra ise sürekli ağla,ağla şiştiğim bir şarkı daha.Bu şarkıyı hala daha dinlerim.İnsan acıları tekrar tekrar yaşıyor sanki,insan isyan ediyor bu şarkıyla .."Böyle Kahpedir Dünya " Ayrıca şarkının çok sözleride anlamlı...

Daha sonra yine hüzünlü bir şarkıyla karşımıza çıktılar."Sustukların Büyür içinde" ..Buarada bütün şarkıları durgun,hüzünlü.. 

En hareketli şarkıları ,bu şarkıdan ibaret sanırım.Bu da eski şarkı olduğu için severek dinliyorum :) "Dalgalandım da Duruldum"

Yine hüzün dolu bir şarkı.İnsan bu şarkıyı dinledikçe yağmurda ağlayası geliyor.Bu yazıdan sonra ağlamasam iyidir.. "Durma Yağmur Durma"

Bu şarkıdan sonra "Sen Gidiyorsun" diye bir şarkıları var.Oda çok güzeldi.Ha bide "Gidenin Dostu Olmaz" var.Sonra da "Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar" adlı şarkıları var.Bu şarkıları 2012 yılında çıktı.Cidden şarkı süper.Ama çare bulamadılar,yalan yani.

Son olarakta "Aşk Nerden Nereye" adlı şarkılarıyla,beni bu postu yazmaya ikna ettiler.Bence grup çok hoş.Ama genelde şarkıları aynı tonda gidiyor.Yani kendilerini tekrar ediyor gibiler.Ama ben her şarkılarında ayrı bir ağlamaklı oluyorum orası ayrı.
Siz bu grubu seviyormusunuz?
En çok hangi şarkılarını seviyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe