Mimlenmişimm - 8

23:41

Sevgili HerşeydenBirTutam beni mimlemiş.Bende biraz geçte olsa mimini cevaplıyorum.Gecikme için kusura bakma canım.Bu mimde cümle tamamlamaca yapıyoruz.

1.Elimden gelse tüm gün boş boş durabilirim.Arada böyle günler olmuyor değil hani.

2.Kendi kendimi kontrol etmekte zorlandığım konu sürekli uyumak.Uykusuz duramıyorum arkadaş.Hele ki sınavlarımın olduğu zamanlar daha bir erken uykum geliyor yani.Ama bu bizim ailede bir gelenek zaten :D


3.Beni en çok kaygılandıran şey tek kalmak.Daha doğrusu sevdiklerim tarafından ihanete uğramak gibi birşeyden bahsediyorum aslında.Korkuyorum anlayacağınız.


4.Hayatımın en kötü anı dedemin öldüğünü öğrendiğim zamandı.O kadar kötüydü ki farketmem biraz zamanımı aldı..Hala farkedebildiğim söz konusu değil pek ama...

5.Yalnızken internete girerim,blogda yazı yazarım bol bol,konuşucak birilerini ararım,kitap okurum,film izlerim ve dizi izlerim.Genelde akşam saatlerinde arada yalnız oluyorum.Şuanda yalnızım ve blog yazıyorum mesela :D

6.Nefret ettiğim bir şey varsa o da birinin karşısındakini aşağılayıcı konuşması.Özellikle birilerini ezme çabası içinde olanlara gıcık oluyorum.Karşısındakine laf sokmadan konuşucaklar benimle arkadaş olsunlar valla..Çok da kesinim bu konuda.Neyse sinir yaptım :D sakinim

7.İşim gücüm boş boş durmak.Okuyorum ben.Bu okul nasıl biticek ya ! İş demeyin bana :(

8.Kadınlar/erkekler diyorsunuzda ben bir kalbimin prensini bulamadım ya.2 sene oldu.Ağla kalbim ağla yani 

9.Hayat bazen yaşanılacak bir yer olmuyor pek.

10.Çocukken hergünümüz dışarda geçerdi.Sonraki günü hiç düşünmezdik.Ne güzel günlerdi öyle.

11.Başkalarının zayıf tarafını bilipte yüzüne vuran insanlardan nefret ederim dediğim gibi.Öyle insanlar gözüme gözükmesin valla.

12.Yalan söylemek bazen benim için kurtarıcı,hatta küçük beyaz yalanla olmasa naparız diye düşünüyorum.Bazen çok yararlı olabiliyor.Ama yalan kötü bişi tabi.

13.Her şey kötü gittiği zaman genelde melankoliğe bağlarım.Odaya gider,yorganı üstüme çeker,ağlarım manyak manyak.O sırada ne yapmam gerektiğini düşünürüm.Sonra 1 saat geçmeden eski halime dönerim.Hayata devam.

14.Geceleri uyurken çok korkarım karanlıkta gözlerim açıkken.Ondan ışıkları söndürdükten sonra başımı yastığa koyduğum anda bende gözlerimi kaparım,buda bendeki tik :D

15.Başkalarına göre ben , o başkasından kastının kim olduğuna bağlı :D neyse siz bilin yani bunu

16.Kurtulmak istediğim korku hayvanlardan çok korkuyorum.O korkumu yensem süper olur.

17.Bazen düşünüyorum da neden birşeyler için çabalamak zorundayız hep.Para kazanmak zorundayız,birileri fakir olmak zorunda,birileri zengin.Neden böyle ki? Herkes aynı olsa,eşit olsa.Nolurdu sanki? İlla birileri acı çekmek zorunda mı?

18.En çok utandığım şey rezil olmak yada birinin beni övmesi.Kıpkırmızı olurum domates gibi.1-2 dakika laf filanda kuramıyorum hattaç

19.Keşke ben aşık olsam ya :D

20.Anlamıyorum bazen hiçbirşey anlamıyorum.Aptala bağlıyorum.Öyle yani.

Bende eğer yapmadıysa MakyajOdamm'ı mimliyorum.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. Çok eğlenceli çok samimi olmuş :) Tabiki yapmak isterim. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım :) zevkle okudum yazını

      Sil
  2. Hiç beklemediğin anda inşallah en mutlu olacağın kişi çıkar karşına tatlım sabret :)
    Buarada bende mimledim seni hihi :) http://gzmgdr.blogspot.com/2013/12/mim-7-2013ten-neler-ogrendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım :) zaten işim sabırlara kaldı :D

      Sil
  3. Emeğine sağlık canım.

    Özellikle 6 numarada hemfikirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok teşekkür ederim canım asıl :)

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe