El Kremlerim / Yorumları Vol 1.

by - 20:23

Herkese merhabalar,
Havalar soğuk malum .Bu sene de ellerime birşey oldu.Ellerim çok kurudu,saat başı krem sürmem gerekti.Bende de krem stoğu oldu.Sürekli krem aldım durdum.Hal böyle olunca bende dedim ki kremlerimle ilgili bir yazı yazayım.E ürünler fazla olunca bende partlara böldüm.Ayrıca benim ellerim kuru olduğu için ellerimde yoğun olan kremleri daha çok seviyor..İlk olarak 4 kremden başlayacağım.

1-Arko Nem Krem
Bu bendeki krem narlı olanı.Baya bir nar kokusu var.Çok yoğun bir yapısı yok kremin bence.Ama yinede bu dördü arasında en severek kullandığım krem bu.Arko zaten klasik bir krem.Bizim anneannelerin,babannelerin filan Nivea,Arko gibi klasik kremleri var.Bende bu kremi severek kullandım .Bence bu kremden alabilirsiniz.

2-Benri Çilekli Krem
Gratis indirimlerinden bu kremi almıştım.Düşünün artık ne zaman aldım.Açtıktan 1 hafta sonra bitirdim kremi.Ben çilek kokusunu sevmem şahsen,baya bir çilek kokusu hakim bu kremde.Hiç yoğun bir yapısı yok.Baya cıvık cıvık.Ondan pek severek kullandığım bir krem olmadı.Fiyatı uygunda olsa bence para değicek bir krem değil.Bir daha almam sanırım.Sizlere de tavsiye etmem.

3-Benri Hindistan Cevizli Krem
Yine Gratisin indiriminde çilekli kremle birlikte almıştım.Bununda yapısı aynı,cıvık cıvık.Ondan pek sevmedim.Ama bunun kokusu daha güzel.Eğer ikisi arasından birini tercih etsem kesinlikle bunu derdim.Çünkü hindistan cevizi kokusuna aşığım.Ondandır ki bunu daha çok sevdim.Ama pek de almanızı tercih etmem.Yani ben birdaha almam.

4-Accentra Nemlendirici El ve Tırnak Kremi
Bu kremi de yine Gratis'den edinmiştim.Bu krem gül kokulu olanı.Bunun birde vanilyalı olanı vardı.Ben bunu tercih ettim.Bu koku bana dedemi hatırlatıyor.Ondandır sanırım.Neyse bunuda 1 haftada bitirdim.O derece ellerim çatlaktı.Bu kremin yapısı da iyi.Çok yoğun değil ama sulu da değil.Orta kıvamda.Ayrıca buram buram gül kokuyor.Nemlendirmesi ise fena değil.Tekrar alınabilir diye düşünüyorum.

Bu el kremlerinin her biri en fazla 4-5 TL dir.Yani kolayca ulaşabileceğiniz,sizi idare edebilecek ürünler.
2.partta görüşmek üzere :)
1.Yıl Çekilişime Katılmayı unutmayın :) TIK
Sevgilerimle


Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Arkonem meyveli bakımın her çeşidi çok güzel gerçekten de :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe