Kimi Dinliyorum ; Olly Murs

by - 16:09


Bu başlığımın altıncı konuğu ; Olly Murs

Çok sempatik bulduğum bir şarkıcıya geldi sıra; Olly Murs . Bir zil sesi değişikliğinden sonra yine buraya geldim.Kendisi çok eğlenceli bir kişilik gibi geliyor bana.Kliplerinizi izlediğinizde sizde de aynı izlenimi bırakıcak mı acaba? Kendisini 2009 dan beri severek dinliyorum.2009 yılında ne oldu derseniz de Olly X Factor yarışmasına katıldı ve orda 2.oldu.Hatta X Factor'de Robbie Williams'la beraber söyledikleri Angels şarkısını ben çok sevmiştim.Robbie Williams da severim buarada.Robby'le de Olly baya kankalar yani.


Olly ilk albümünü 2010 da çıkardı.İlk video klibini de "Please Let Me Go" şarkısına çekti.Klipte yine onun eğlenceli tiplerine bayılıcaksınız.
Daha sonrada "Heart On My Sleeve" romantik şarkısıyla hafızama kazındı sesi.Sesi çok yumuşak bence,sesine bayıldığım erkek sanatçılardan biri.
2011 de yaptığı şarkıyla ünlendi biraz sanırım Rizzle Kicks le yaptığı şarkı.Şarkıyı eminim ki duymuşsunuzdur çalarken bir yerde. Şarkının adı "Heart Skips A Bit"  . Şarkının melodisi çok akılda kalıcı.
Ve sempatikliğine bittiğim o klip "Dance With Me tonight".Klipte şekilden şekle giren Olly,her zamanki gibi hareketli bir şarkıyla karşımızda.Zaten nadiren klasik şarkı yapıyor kendisi.
2012 Ekime kadar önce "Oh  My Goodness" şarkısına klip çekti.Daha sonrada "Heart Skips A Bit" şarkısına Chiddy Bang 'le klip çekti.2012 Ekimde ise Florida'yla bir başka süper şarkısını çekti.İşte bu şarkıda onun dönüm noktası bence.Şahsen ben bu şarkıda Florida'yı biraz gereksiz buldum.Şarkı " TroubleMaker" bu arada.
2013'te "Right Place Right There" albümünü çıkardı.İlk olarak "Army Of Two" şarkısına klip çekti.Daha sonra ise klasik bir şarkı olarak "Dear Darlin" şarkısına klip çekti.Şarkıya yine bayıldım.Zaten klibini yayınladığım şarkılar genelde bayıldıklarım oluyor.Bunun ardından da albümünün adını taşıyan şarkıya klip çekti.
Ve geldi sıra benim telefonumun yeni zil sesi olan o muhteşem şarkıya.Yani şarkı aslında romantik.Adı bile çok güzel "Hand On Heart" .Şarkının nakaratını binlerce kez söyleyebilirim.
"Put your hand on my heart"
Bu şarkıyı dinlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.Bu çocuğa bakış açımı hepten değiştirdi.Klipte bir ara Robbie Williams da gözüküyor.Dinleyin derim ben.Pişman olmayacaksınız.Garanti ederim.Bu arada kendisinden de hafiften bir Dexter(Michael C.Hall) izlenimi aldım.Ben ona benzettim yani :D
Bol klipli bir post oldu yine.Umarım sıkılmadan okudunuz,izlediniz :)
Olly Murs'u bol bol sempatik haliyle görmek dileğiyle,
Sevgiyle kalın.



Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe