Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey

18:44

Saçlarımla herzaman yakından ilgili biri olmuşumdur.Kendimde en sevdiğim şey zaten saçlarım zaten.Pırasa gibi dümdüz saçlarım var.Hiçbir şekle girmiyor.Maşa yaparsın 15 dakikada söner,gider,dümdüz olur yine.Kuruttuktan sonra hafif bir kabarması oluyor.Birde başıma sürekli bela olan sürekli olarak elektriklenmesi.En nefret ettiğim şey bu.Şimdi diceksiniz ki e neyini seviyorsun o zaman sen? Ben rengini seviyorum,birde yumuşacıklığını.Bu saç spreyine 2 hafta önce Lila Kutu sayesinde sahip oldum.Bu markayı sürekli duymuştum,watsonslarda filan.Ama fiyatları pahalı olduğundan,ürünü alırda beğenmezsem içime oturur diye hiç alamamıştım,Lila kutu sayesinde sevinçlere uçtum.
Bahsettiğim gibi benim dümdüz,saçlarım var.Saçlarımda hiçbir şey durmuyor.Ürünün kullanma talimatında "Ürünü saçlarınız nemliyken uygulayın diyor" Bende saçlarımdaki ıslaklığı aldıktan sonra saçlarıma ürünü sıktım ve dalgalı bir görünüm yarattım saçlarımda.Ve etkisine bayıldım ürünün.Saçlarım daha bir yumuşacık oldu zaten.Sonra kokusuna zaten hasta oldum.Şu kuaförlerde hani saçımıza çok hoş bir sprey sıkarlar ya,işte onun gibiydi kokusu ben bayıldım.Saçlarım denizden çıkmış gibi dalgalı bir görünümde oldu.Ayrıca ben maşa yaptığımda saçıma sıktım,gayet de iyi durdu saçım.Ayrıca elektriklenmesini filanda azalttı.
Saçlarıma önceden uyguladığım spreyler,köpükler gibi ağır,yağlı bir görünüm vermedi.Ben çok sevdim bu ürünü.Eğer saç spreyi arayışındaysanız bir deneyin derim.Ben Watsonslarda gördüm bu ürünü.Gratislerde var mı pek bir fikrim yok.Bu bendeki küçük boyu 16 TL civarı ,büyük boyu ise 34TL ydi sanırım.

Bence çok kaliteli bir üründü.Yine almayı düşünüyorum.Ve yine bu boyundan alıcam sanırım.Bence kesinlikle sizde deneyin.

Kullananlar varsa eğer sizin yorumlarınız nasıl bu ürünle ilgili?

Şimdilik sevgilerimle.





BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

8 kişi dedi ki

  1. Bu ürünü ben de çok severek kullandım canım. Yarattığı dalgalara bayılmıştım. Çok doğal ve kalıcı...
    Sana oldu mu bilmiyorum ama bir tek saçım kurutmasını sevmedim. Zaten kuru saçlarım var, bu ürünü kullandığmda kıkıt kıtır birşey oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim saçlarım kuru değil,biraz yağlı .Kıtır kıtır bişiler olmadı bende ondan sanırım :(

      Sil
  2. gerçekten benim de çok severek kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım saçlarına uygun ürün bulmana sevindim :) Ah şu Lila Kutuyu bende bir yakalayabilsem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım.ama ekim ayını kaçırdım bende .of off.umarım kasım ayını alabiliriz :)

      Sil
  4. Merhabaa :)
    Blogunu severek takip ediyoruz, sende bizimkine göz atmak istersen guzellikevreni.blogspot.com.tr . Yeniyiz ve desteğe ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,çok teşekkürler.Hayırlı olsun blogunuz :)

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe