Neler Aldım ? #2

16:02

Bugün erkenden dersim bitince hemen merkeze geçtim ve kendime birşeyler alayım dedim.Bugün ayrı bir mutluyum valla zaten.Nedenini bende bilmiyorum pek.H&M , Pull&Bear , Stradivarius,Berschka,Batik 'e filan girdim.Çok güzel şeyler var hepsinde.Özellikle Stradivarius'da çok güzel renkli kazaklar var.Ama baya bir pahalıydı bence.80 TL 'ydi.Ama değer mi derseniz,değerdi cidden.Belki alırım.Berchka'dada bir bot beğendim 70 TL 'di.Onu da almayı düşünüyorum.

Sonra Batik' e girdim.Orda bu güzelim pullu kazağı gördüm ve sevdim.Dedim ki "Bunu denemeliyim" .Hemen denedim ve işte o anda bayıldım.Pullu mint yeşili beyaz karışımı renkleri var,resimde pek belli değil ama çok şeker.70 TL'den 30 TL'ye düşmüştü kazak,hemen aldım.Sonra Watsons'a bir uğradım.Ordan Rimmel'in tırnak güçlendiricisini aldım.Pembe rengide çok şekerdi ama aldanmayın,renk filan vermiyor bu oje.Neyse bakalım tırnaklarım güçlenicek mi? 14 günde bakım diyor Rimmel.Sizlerle paylaşıcam yorumlarımı emin olun.

Bir ara arkadaşım LTB 'ye uğradı.Orda kasada bu şeker ojeyi gördüm ve hemen kendime bu füme rengini aldım.En son ise D&R dan bu kitabı aldım.Debbie Macomber'in Küçük Mucizeler Dükkanı Serisinden sonra bakalım bu kitabı nasıl? Merakla okuyacağım.
Ve yurda gelmeden de Bim'e uğradım.Çikolatasız olmaz diyerek kendime bir "Topi Tanem" kaptım.Bu topları çok seviyorum.Ama bir süre sonra baymıyor değil hani.


Ben bugünlük bu kadar alışveriş yaptım.Siz neler düşünüyorsunuz aldıklarım hakkında? 
Özellikle Rimmel'in tırnak güçlendirici ürünü hakkında?
Yorumlarınızı bekliyorum,
Sevgilerimle.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

8 kişi dedi ki

  1. güle güle kullan aldıklarını bloğunu takipteyim bende beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/10/avon-rujlarim-ve-swatchlari.html

    YanıtlaSil
  2. Batik vazgeçilmezim! :) Bende de Debbie Macomber'in Bir dilekle başladı her şey kitabı var sonunu getiremedim bir :/ Bu arada güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde ama fiyatlar biraz daha uygun olsa keşke :) Bende daha başlayamadım :D çok teşekkürler

      Sil
  3. güle güle kullan aldıklarını tatlım, kitabını ben de merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende meraklardayım :D okuyunca yorumlarımı yazarım

      Sil
  4. Tırnak güçlendiricisini kullandıktan sonra yorumunu yazar mısın, merak ettim :)
    Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi yazarım.Daha 5.günümdeyim 9 günüm daha var bitmesine :D teşekkürler

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe