Ne Okudum ; Senden Önce Ben

19:45

Kitabın Adı: Senden Önce Ben
Yazar: Jojo Moyes
İngilizceden Çeviren: Ayşe Görür
Yayınevi: Pegasus Yayınları

Bugün sizlere adından sıkça bahsedilen bir kitaptan bahsedicem.Bu kitabın adını duymayan yoktur sanırım.Kendisinden bahsedilirken "bolca gözyaşı" lafını da duymuşsunuzdur eminim ki.Ben bundandır ki bolca ağlama ümidiyle bu kitabı aldım.Bu arada bende çok sulu gözümdür,herşeye ağlarım yani.
Ben kitaba başlarken büyük ümitlerle başladım.Çünkü hakkında baya bir yorum okumuştum."Ağlaya ağlaya şişmeye hazır ol" "Hayatımda bu kadar güzel kitap okumadım" filan.Aslına bakarsanız kitabın en başları beni sarmadı.Yani sardı güzeldi ama pek de heyecanlı değildi.Ya da ben kitabı kafamda o kadar çok abarttım ki bana öyle geldi.Kitabın ortalarına doğru konuya tam adapte oldum.Bi baktım ki kitabın sonu gelmiş.Dedim hadi şimdi ağlicam,hadi ağlicam.Ama yok ağlayamadım bir türlü.Kendimi kütük filan zannetim bir ara .Kitap sıkıcı değildi kesinlikle.Ama büyük bir aşk da yoktu bence.Aşıktılar ama öyle büyütücek bişi yoktu.Üzüldüm mü üzüldüm kitapta baya.Kitabı okurken gözlerim doldu ara ara ama o kadar.

Kitabın konusundan bahsedicek olursam ise; Kitapta kaza geçiren bir adam var;Will.Will kaza sonrası kurtulmuş,ama yatağa mahkum.Ellerini filan hareket ettiremiyor.Ona bakması için hayat dolu Louisa 'yla anlaşıyor Will'in ailesi.Will yaşamak istemiyor.Hayatına son vermek istiyor.Ve ailesinin onu kararından döndürmek için 6 ayı var.Bunları öğrenen Louisa harekete geçiyor.Bundan sonraki biraz aşk,biraz heyecan,bol bol da hüzün,belki minicik de gözyaşı.

Kitaba benim gibi büyük ümitlerle başlamamanızı tavsiye ederim.Gerçekten güzel kitaptı ama abartılıcak bişey yok bence.Kitap çok sakindi,durağandı.Normalde 2-3 günde bitirilebilinir.Benim vaktim yoktu ondan 1-2 haftaya sarktı.Kitapta karakter oldukça yalın dille anlatılmış.Özellikle Will karakterini çok sevdim.En çok süprizlerle dolu olan karakterdi.Kitap hoştu.Ben bir okuyun derim kitabı.

Şimdiden keyifli okumalar,
Sevgilerimle

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Şu an tam da bu kitabı okuyorum. 300. sayfaya geldim ve gerçeten beğendim.
    Öyle kolay ağlayabilen bir insan değilim dolayısıyla hiç gözyaşı dökmedim ama bu etkilenmediğim anlamına gelmez tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani bende kitabı sevdim ama pek de etkilendiğim söylenemez.Ama bence bu o anki ruh halimle de alakalı olabilir tabi :D umarım sen seversin canım

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe