Mimlenmişimm - 5

by - 21:11

Sağolsun Kozmetik Turu beni mimlemiş.Bende hemen cevapladım.
Mimi için çok teşekkür ediyorum.

Kozmetik,Bakım,Güzellik ve Formda Kalma



Bloğunuzun Adı ve Linki : 

Pamuk Şeker ; Günlük  http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

Ne Kadar süredir blog yazıyorsunuz? 

15 Ocak 2013 te başladım.8 ay oldu olucak işte..

Kilo Problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? 

Kendime göre yaşamıştım ama çevremdekiler saçmalama deyip duruyorlardı.Galiba o kadar büyük bir problem değildi.


Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz? 

3 sene önce sırf formda kalmak için ilk olarak şekeri bıraktım.Şeker kullanmıyorum artık.Eskiden çaya şekeri doldururdum.Ne kadar çoksa çay o kadar tatlanırdı sanki.Artık onu kullanmıyorum mesela.Sonra ekmeği sadece günde en fazla 1 dilim yersem yerim.Arada koşuya gidiyorum boş vaktimde,yürüyüşe.Çok tatlı yemem zaten,sevmemde.Ondan o konuda bir sorunum yok.Sonra bol su tüketmeye çalışırım.Bir ara sıcak su içerdim,soğuk yerine bile. Zayıflatıyormuş diye duymuştum bir arkadaşımdan onun yalancısıyım valla.Ben bunları uyguluyorum formda kalmak için.

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vb.ürünleri kullandınız mı? 

Hayır kullanmadım,ama denemek istediğim zamanlar oldu.Zararlarını sık sık duyduğumdan yemedi doğrusu.Bir arkadaşım maydonozlu su içiyordu.Onu denemiştim o sayılıyorsa,ama maydanozda öyle yenmiyor sonradan onu bıraktım tabi :D


Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleriniz var mı? 

Yüzüme satın aldığım maskeleri uyguluyorum o kadar.Ekstra birşey yok ..

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri ?

Rimelim,göz kalemim .Bunlar olmadan hayatta dışarı çıkmam.Bakkala bile çıkmam :D

Eğer yapmadılarsa bende mimledim;

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe