Günlerdir Neden Yokum ?

by - 21:31


Herkese merhabalar,
İlk defa bu kadar uzun bir süre yazamadım.5 gün dile kolay yani.5 gün boyunca ne doğru dürüst internete girme fırsatım oldu ne de  birşeyler yazma isteğim vardı.5 gün boyunca o kadar çok şey yaşadım ki tek tek sizlere anlatacağım. 
>İlk olarak doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ediyorum..Doğum günümde nerdeyse hiçbir arkadaşım yanımda yoktu.Sadece ikisiyle aynı ildeydik.Onlardan birininde babannesi kalp krizi geçirdi o gün ve o yoktu.Diğer arkadaşımla buluştuk.Ama çok da doğum günü havasında bir doğum günü olmadı benim için.Daha çok vedalaşma buluşması gibi birşey oldu.Gece geç geldiğim içinde yazamadım birşey bloga
>Cumartesi günü tüm gün bavul hazırladım,dışardan ihtiyaçlarımı aldım.Tüm gün o kadar yoruldum ki anlatamam.Kafamı kaldırıcak halim yoktu.Gece 1 saatliğine girdim sadece internete onda da ders kaydı yaptım.
>Pazar günü ise sabah erkenden yurda gitmek için yola çıktık ailecek.O kadar çok bavulum vardı ki taşımakta ailecek zorlandık.Tüm gün boyunca yoldaydık.Sonrada gece eşyalarımı boşalttım ve arkadaşımın evine kalmaya gittim.Kızlarla gırgır muhabbet ettik.Komikti valla.Özlemişim aslında üniversite ortamını.


Bugün ise sabah erkenden okula gittim.Ders kaydı onaylatmak için.Normalde benim için onaylamasa da olur aman da neyse.Okula bir salak sistem getirmişlerdi kendi dönemimden 3 ders alabiliyordum sadece.Çok moralim bozuktu.Ama sonradan şansım yerine geldi ve o sistemi iptal ettiklerini duyduk.Sevinçten havalara uçtum.Artık bütün dönem derslerimi alabiliyorum anlayacağınız.
Sonracıma bugün yakın arkadaşlarım geçmiş doğum günüm için pasta almışlar.Ona da ayrı mutlu oldum anlayacağınız. Sonra orda foursquare hesabımdan check-in yaptım.Cafede de bir çocuk vardı yan masada,çocuk sürekli bakıp duruyordu ben farkettim o sırada.Ben etrafa bakarken kendine mi bakıyorum zannetti anlamadım orasını ama.Sonra biraz önce bir baktım , çocuk beni foursquare ' den eklemiş. Bu internet nelere kadir anlamadım gitti valla. 
Sonracıma buara bloga yazı yazmamak istememin asıl nedeni ise nerdeyse çoğu makyaj ürünümü anlattım sizlere,artık yeni yeni şeyler almam gerektiğini farkettim.Çünkü benim bulunduğum ilde hiçbir ürün yok nerdeyse,ondan 3 ayda tüm ürünlerimi tükettim.Yarın ilk iş alışveriş yapıcam.Sizlerle alışverişimi paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Bana önereceğiniz uygun fiyatta ürünler,kampanyalar,kozmetik eşyaları,giysiler filan varmı? Bana yazın şimdiden yarın için heyecanlıyım :) Tavsiyelerinizi bekliyorum ..


Sevgilerimle


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe