Lafaba.com Alışverişim

by - 20:47


Merhabalar!
İnternet alışverişi son zamanlarda herkes gibi benimde çok sık kullandığım bir araç oldu. Benim bu sefer tercih ettiğim adres Lafaba.com oldu. Sonbahar hafiften etkisini göstermeye başladı. Bende triko kazak alışverişlerime başlamak istedim. Site oldukça geniş ürün yelpazesine sahip, kullanımı kolay ve anlaşılır. Filtreleme özelliği sayesinde istediğiniz aradığınız özelliklere sahip ürüne anında ulaşabiliyorsunuz .Ben alışveriş yaparken sitede sepette indirim uygulanıyordu. Şuanda da sepette %20 indirim var.


İlk olarak triko kazak kategorisinde birçok ürün seçeneği mevcuttu.Ben resimdeki yakasında gri payet bulunan oldukça şık kombinleyebileceğimi düşündüğüm turuncu rengi kazağı sepetime ekledim.İçine beyaz bir gömlek ile de olabilir. Linki burada.Daha sonra balıkçı yaka oldukça klasik ve şık bir parça olan antrasit rengi mini elbiseyi aldım. Üzerine deri ceketle kombinimi tamamlamayı düşündüm alırken.Onun linki de burada. Fiyatları gördüğünüz gibi oldukça uygun.150 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz fakat benim alışverişim daha az olduğu için kargo ücreti olarak 7,99 tl ödedim.Toplamda -16 tl lik bir indirimle 96,97 tl ye alışverişimi tamamladım.


Çarşamba günü verdiğim siparişim Cuma günü mükemmel bir hızla elime ulaştı.Şimdi gelen kargomu daha yakından inceleyelim.





Güzel paketlenmiş bir kargo elime ulaştı. Ürünler resimdekiler ile birebir aynı idi. Biliyorsunuz internetten alışverişte böyle sorunlar çok olağan oluyor .Ama neyse ki olmadı.Oldukça mutlu olduğum bir alışveriş oldu.Gelen ürünlerimi bir de üzerimde görün istiyorum.


Ben yaptığım alışverişten oldukça memnun kaldım.Sizler ne düşünüyorsunuz aldıklarım hakkında? Eğer sonbahara girerken triko kazak,ince elbise,blazer ceket gibi arayışlara girerseniz aklınızda bulunacak bir diğer adres Lafaba.com olmalı diye düşünüyorum.Şimdilik görüşmek üzere ,
Sevgiyle kalın.


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe