Astroloji Hakkında Sohbet; Alçalan Burç

by - 14:52


Yine astroloji yine ben. Hepimizin farklı farklı hobileri var. Benim de astroloji sanırım. İnsanın bir dönem astrolojiye merak saldığı , sıkı fıkı olduğu dönemler oluyor. Umarım sizde o dönemdesinizdir. Çünkü yine sık sık benden astroloji, burç, yükselen burç gibi kelimeleri okuyacaksınız. Her güne burç yorumu okuyarak girdiğim bir dönemdeyim bu aralar. Haberleri sık sık karıştırdığım, yıldız haritasına merak saldığım bir dönem bu.

Yükselen burç konusuna değinmişken son zamanlarda çıkan ya da benim yeni duyduğum alçalan burç olayını duymuşsunuzdur diye düşünüyorum. Duymayanlar için oldukça ilginç bir konu olduğunu söylemeden geçmeyeyim. Açıkçası benim ilgimi çekti bu konu. Ne diye soracak olursanız kısaca değineyim. Alçalan burç kısacası ikili ilişkilerimizle ilgili, yani dostluklarımızı,partnerimizi, toplumsal ilişkilerimizi etkiliyor. Benim burcum başak, yükselen burcum aslan, alçalan burcum ise kovaymış. 

Alçalan burcunuzu nasıl bulduğunuza dair kısa bir gizli bilgi vereyim; yükselen burcunuzu biliyor iseniz astroloji tablosunda sonraki 6.cı oluyor. Dediğim gibi benim yükselenim aslan 6 tane sayıyorum ve alçalan burcum ise kova. Kovanın bu seneki ikili ilişkilerle ilgili yorumlarına göz attım hemen . Bu sene yine sosyal yaşamda zorlandığım ama süprizlerle dolu bir yıl olucakmış. Yeni kültürlerle, yeni insanlarla tanışabilirmişim. Yüzeysel veya çıkar amaçlı ilişkiler yerine, sağlam ve gerçekçi ilişkiler kurmak isteyeceğim bir yılmış bu yıl. Bir şey söyleyeyim mi? Yıl bitti ama gerçekten şuan tam bu düşünceler içerisindeyim. Alçalan burca da inanmaya başladım sanırım. Acaba sizin alçalan burcunuz ne?

Alçalan burç gibi haberleri takip ettiğim gayet güncel bir site mevcut. Ne diye sorarsanız bence sizinde takip etmeniz gereken aktif bir site. Astroloji hakkındaki herşeyi bulabilirsiniz. Umarım bana olduğu gibi sizlere de yararı olur. Ben böyle şeyleri araştırmayı, öğrenmeyi seviyorum. 

Şimdilik benden bu kadar,
Sevgiyle kalın.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe