Bitenler / Çöpe Gidenler 22

by - 18:40

 Merhabalar,
Bitenler yazısı yazmayalı baya olmuştu.Bende yazmaya bitenler dizisiyle devam edeyim dedim. Bakalım neler bitirmişim?

 - Tresan Şampuan; Bitkisel bir şampuan daha deneyeyim diye bunu aldım.Güzel bir şampuandı.Bitti gitti.Ama daha almam heralde.

-Bee Beauty Duş Jeli; Kakao kokulu duş jeli gayet iyiydi. Normal duş jeli işte.

-Visibly Clear Temizleme Jeli; Gayet güzel bir temizleme jeli. Serinin daha önce farklı renklerini denedim, en çok ama bu pembelisini seviyorum. Temizleme jeli arayanlara tavsiyemdir.

-Avon Femma Vücut Spreyi; Gayet güzel bir kokusu mevcut.Alabilirsiniz gayet güzel. Kalıcılığı da iyi.

-Duş Jeli; Yılbaşı setlerinden birinin içinden çıktı. Valla ne yalan söyleyim çok dandikti. Köpürmedi yani.Şu yılbaşı setlerinin tatlışlıklarına kanıp almayın derim.

-Zigavus  Argan Yağı; Çok sevdiğim bir saç yağıydı.Eğer bulabilirsem hemen alıcam. Sizlere de kesinlikle tavsiye ediyorum.Sizlerde alın bu yağı.Saçlarıma çok iyi geldi.Size de iyi gelicektir kesin,saçlarım adeta parlıyordu ya.

-Diş macunu

-The Balm Schwing Eyeliner; Çok ama çok sevdiğim,kullandığım tek eyeliner. Herkese ama herkese tavsiye ederim..Alın, kullanın,kullandırın.

-Pastel 15 numara; En en sevdiğim ruj rengi. Bu serinin hastasıyım ama bu rengin daha bir hastasıyım.Herkese,her ten rengine uyum sağlıyor adeta renk.Herkese tavsiye ederim.Watsons'tan yenisi alındı bile.

-Note Long Lash Maskara; Severek kullandığım bir maskara idi..Yenisini edindim bile indirimden.Uygun fiyata rimel arıyorsanız bu rimeli tavsiye ederim.

-Sleek Matte Me; Bu ruju da aslında sevmiyordum ama bunu sürdükten sonra üzerine 15 numarayı sürünce dehşet güzel bir renk ortaya çıkıyor.Kesinlikle sizde de iki renk varsa deneyin derim.

-Stay Matte Pudra; Sevdiğim bir pudra.Fiyatı da çok ucuz olduğu için bunu kullanıyordum .Ama artık dehşet bir pudraya geçtim yakında yazısını yazıcam. Ama yine de 10 lira civarı arayışındaysanız bunu alın derim.

Benim bitirdiğim ürünler şimdilik bu kadar.
Siz neler bitirdiniz ?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Zigavus Argan Elixir'i ben de çok beğendim, keşke satış ağı daha yaygın olsa. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe