Neler Aldım ? #31

by - 12:00

Merhabalar!
Bu ara çok fazla alışveriş yapar oldum sanırım.Neler neler almadım ki? İnstagram da beni takip edenler çok iyi bilir.Ne alsam atmaya çalışıyorum.Yine biraz birşeyler birikince yazmadan edemedim.Bakalım hangi indirimlerden ilginizi çekebilecek neler aldım?

İlk olarak Gratisten yılbaşı hediyelerim geldi.Onları da çekmeden etmemişim.Ayrıca Gratis'e uğradığımda Dirty Works'un farkları sürmek için oldukça güzel ve yumuşacık iki uçlu fırçasından ve Benri kulak çubuklarından aldım. Fırça kesinlikle mükemmel ,uzun uzun en kısa zamanda yazıcam.Fiyatı 10 tl idi,indirim vardı.13 tl gibi birşeydi normal fiyatı da. Kulak çubuklarını hatırlamıyorum 2-3tl civarı birşeydi sanırım.
Colins'te düz t-shirtlerde indirim vardı ve gayet kaliteli kumaşları vardı.Yazın düz V yaka tshirtleri bol bol giy çıkart yaptığım için siyah renginden tekrar aldım.Fiyatı 16 tl idi sanırım.
English Home'a çok cici şeyler gelmiş,kırtasiye ürünleri.Benim bu aldığım kitaplarınızı ,bir dosya gibi biraraya koymak için.Ben daha çok ders notlarımı koymayı tercih edicem içine.8tlydi sanırım fiyatı.İsmi magazinlik diye geçiyor.Kesin alın derim.İnternet sitesinde de mevcut.

Bir sonraki gün tekrar Gratis'e yolum düştü.Procsin markasının maskelerinde gözüm kaldı.Gold maskesi ve Black Maskesinden birer adet edindim.İkisini de kullanmaya başladım bile.Resimde sadece biri var. Fiyatı birinin 23 tl idi.İndirim mevcuttu.Son olarak bir kozmetikçiden Gabrini markasının bu lila rengi rujundan aldım.Kesinlikle çoğu ruja göre mükemmel.Fiyatı 7tl idi.
Bir butikten bu çiçekli kolları yeni sezon modası volanlı tam ilkbaharlık bluzu aldım.Kesinlikle çok mükemmel.Kollarından ip sallanıyor.Ben bayıldım.İlkbaharda bol bol giyerim.Fiyatı indirimde 30tl idi.
Kompedan çoğu şehirde mevcut zaten, Pierre Cardin markasına ait iç çamaşırı takımlarında aşırı indirimler mevcut idi.Ben bu straplez takımı 39tl gibi güzel bir fiyata aldım.Kesinlikle kumaşı vs. olsun mükemmel.Sizlerde gidin bir bakın derim.
Bir züccaciyeden bu kutuyu aldım.Daha doğrusu beyaz kasayı aldım.Allık,far gibi ürünlerimi içine yerleştirdim.Oldukça minnoş oldu.5tl idi.

Son alışverişim ise Watsons'tan oldu.Watsons'ta Revlon markasında bir ürün alana ikincisi %70 indirimi mevcuttu.Ben de bu indirimden ambalajları mükemmel olan bu iki likit mat ruju aldım.İkisinin fiyatı toplamda 43 tl gibi bir fiyata geldi.Uygundu.

Benim toplu alışverişlerim böyle.Umarım sizlere de bazı konularda fikir olmuştur.
Şimdilik bende bu kadar,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe