Institut Esthederm Cellular Water | Termal Su

by - 00:56

Merhabalar!
Cildime gereken önemi vermeye çalışırım hep. Termal suların methini daha önceden duymuştum fakat deneyimleyememiştim. Kısa bir zaman olsa da kullanmaya başladım çok şükür. Ürünü dermokozmetika 'dan edindim.

Termal su nedir diyenler için ; ATP, karnosin, mineral tuzlar ve iz elementlerinin( demir, çinko, selenyum..) ideal dengesine sahip Eau Cellulaire, cildin günlük fonksiyonlarını en iyi şekilde gerçekleştirmesi için gerekli olan enerji desteğinin sağlanmasına ve sağlıkla ışıldamasına yardımcı olur.


Ürünü kullanım şekillerim şu şekilde;
-Cildim temizken , makyaj yokken yüzüme sıkıyorum cildime ferahlık,enerji,parlaklılık,canlılık hissi veriyor. Bir iki fıs fıs yeterli gelicektir.
-Makyajımı yaptıkten sonra sabitlemek için iki fıs sıkıyorum cildime.
-Kuruyan cildimi nemlendirmek için yine bir iki fıs sıkıyorum.
-Gün içinde cildimin istediği her anda sıkıyorum.

%100 aktif içerikten oluşan bu ürün cildimin aydınlanmasına yol açtı adeta.Tek başına nemlendirici olarak bile kullanılabilecek bu ürün, makyaj bazı olarak da gayet iyi . Gün içinde kullandığınız ürünün işlevini tam anlamıyla ortaya çıkarmaya yarayan bir ürün. Eğer bu ürünü günlük rutininize eklerseniz cildinizde canlı ve aydınlık bir görüntü yaratmaya başlıyor. O verdiği ferahlık hissi bile cildime ayrı bir iyi geldi.

Etkisine şaşırdığım ve bayıldığım bu ürünün tek eksisi fiyatının normallerin üzerinde oluşu.Kesinlikle verdiğiniz paraya değiyor ama fiyatların uçuk olduğunu değiştirmiyor bu.Bendeki ürün 200ml liği 140tl gibi bir fiyata satılıyor.Şu anda daha uygun fiyata dermokozmetika'dan edinebilirsiniz sizde. Benim kesinlikle çok bayıldığım bir ürün oldu. 

Sizde cildinizi rahatlatıcı,iyi gelecek bir ürün arayışındaysanız edinin,kaçırmayın derim.
Şimdilik sevgilerimle.
Unutmadan deneyen var mı aranızda?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. bende küçük boyutunu denemiştim ve çok sevmiştim Avene den sonra en çok sevdiğim termal su fiyatından ötürü alamıyorum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir tonik :) keşke fiyatı uygun olsa

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe