Ne Okudum ; Zümrüt Şelaleleri

by - 20:36

Orijinal Adı: Evergreen Falls
Sayfa Sayısı: 476
Baskı Yılı: 2016
Çeviri: Duygu Parsadan
Yayınevi: Arkadya Yayınları

Uzun zaman önce okuyup bitirdiğim ama yazmaya ancak fırsat bulabildiğim bir kitapla sizlerleyim.Kitabı aylar önce Arkadya yayınları göndermiş idi.Kimberley Freeman sevdiğim,daha önce kitaplarını okuduğum bir yazar.Yazarın yazım tipi genel olarak aynı.Gelecek olayları hep geçmişe bağlıyor.
Violet Armstrong 1926 yılında Zümrüt Kaplıca Oteli'nde çalışmaya başlar,ünlü Honeychurch-Black Ailesi'nin vârisine âşık olur. Bir gece kuvvetli bir kar fırtınasının gelmesiyle o tutku dolu aşkı da kara gömülür. Ta ki karlar eriyip o gecenin sırrı ortaya çıkana kadar…
   Seksen sene sonra Lauren Beck, erkek kardeşinin vefatından sonra annesinin baskıcı tavırlarından sıyrılarak, kendi ayakları üstünde durmaya karar verir. Görkemli Zümrüt Kaplıca Oteli'nin karşısındaki kafede çalışan Lauren, eski otelin restorasyonuyla ilgilenen bir mimarla tanışır. Arkadaşlıkları devam ederken, Lauren 1926 yılında yaşanmış doludizgin bir aşkın mektuplarını keşfeder.Unutulmuş bir trajedinin peşine düşen Lauren, yüzleşeceği gerçekle kendi hayatını da değiştirecek riski göze alabilecek midir?

Kitabın ben daha çok geçmiş kısımlarını sevdim.Yazım dili olarak güzeldi ama artık sıkıldığım bir tür olmaya başladı bu tür.Kurgu bana göre oldukça klasikleşmiş bir kurgu.Ama yine de okurken su gibi akıp gidiyor sayfalar.Çok fazla betimlemelerle canınız sıkılmıyor,boğuşmuyorsunuz.Sade ve düz bir anlatıma sahip yazar.Gelecekle geçmiş arasında güzel bir bağlantı kurulmuş.Kitapta Violet'e bol bol sinir oldum.Ama sonlara doğru onu sevdim.Sam'i ise hiç sevmedim desem yeridir.Benim asıl merak ettiğim ise Sam'in ablası.İsmini unuttum şimdi.Ama sonunu öğrenemedik maalesef.

Benim boş zamanımda okuyabileceğim idareten bir kitaptı.Sizde dram tarzı romantik kitaplar seviyorsanız alın okuyun.Eminim ki hoşunuza gidecektir.

Puan;6/10

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe