Kimi Dinliyorum ; Eda Baba

by - 21:00

Bu başlığımın on yedinci konuğu ; Eda Baba

Yazın sık sık dinlediğim youtube ustalarından biri olan Eda Baba'yı çoğunuz duymamış olabilirsiniz .Ama çoğu şarkıyı orjinalinden bile iyi söylüyor.Açıkçası yazın bu kadın sayesinde tüm derdimi tasamı üçe katladım,yani efkar dolu günlerimi biraz da bu kadını keşfetmeme bağlayabilirim.

Kızımız Eski Bando adlı grubunda solisti ayrıyeten.Grubun albümünü de dinlemenizi çokça tavsiye ederim,çünkü gerçekten kaliteli şarkıları var.Hatta albümlerindeki tüm şarkıları ben içten severek dinledim ve tek kelimeyle bayıldım.Hepsi birbirinden güzel.Paris sokaklarında "Haykırıyorum" şarkısı daha da güzel olmamış mı ?



En sevdiklerimden biri olan,efkarıma efkar katan şarkı "Duyanlara duymayanlara" ise gerçekten tek kelime ile enfes.Bence bu kızın gerçekten kendine albüm çıkarması lazım,tek başına yani.

Yine bayıldığım ,söylerken kendimden geçtiğim iki şarkıyı daha peşpeşe paylaşıcam."Sonbahar" ve "Allahısmarladık" .Az ağlamadım bu şarkılarda,ay ne günlerdi ya.Sizde dertte kederde dinleyin.Özellikle son şarkının orjinal versiyonu ile ne kadar fark var arada.



Siz daha önceden dinlemiş miydiniz Eda Baba'yı? 
Hala keşfetmediyseniz youtube kanalını inceleyin,dinleyin ,keşfedin.
Keyifli dinlemeler

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe