Sinemada ; İkimizin Yerine

by - 17:12

Serenay Sarıkaya bu senenin en bomba ismi sanırım.Adıyla,reklamlarıyla,sesiyle adeta kendinden sürekli söz ettiriyor.Ettirmeye de devam eder inşallah.Çünkü oyunculuk,ses,güzellik,mütevazilik herşey bu kadında toplanmış.Biz de arkadaşlarımla Nejat İşler'le başrolünü paylaştığı filmi izlemek istedik.Tabi ki de tek gayemiz Serenay'ı görmek,şarkı söylediği anlara tanıklık etmekti.Açıkçası filmden hiç beklentim olmadan gittim.Çünkü genelde Türk filmleri bende kötü bir etki bırakıyor sinemada.Neyse gittim izledim,bakalım beğendim mi?

Küçük bir kasabada ailesinin ona layık bulduğu tekdüze bir hayata sıkışarak büyümüş, ancak sürekli yaşamı sorgulayan Çiçek İnce'nin (Serenay Sarıkaya) hayatı, okulda geçici olarak derslerine girmeye başlayan, İstanbul'dan gelmiş edebiyat öğretmeni Doğan (Nejat İşler) ile tamamen değişir. Doğan'a aşık olan Çiçek, ona yakın olabilmek için her fırsatı dener. Geçmiş ilişkilerinde aldığı yaraları hala taşıyan Doğan ise, genç kadını kendisinden uzak tutmaya çalışsa da bunu beceremez. Ancak bu ilişkinin sadece ikisinin hayatında değil, Çiçek'in ailesinin yaşamında da çok büyük etkileri olacaktır.

Açıkçası filmin ilk yarısı aşırı sıkıcı idi.Çiçek denen kızın Serenayın oynadığı rol bu arada bu isim,tamam sıkılmış artık aynı şeyleri yaşamaktan açıkçası kendimi düşünüyorum 2 3 yıl önce atılımlar yaptım da gidip de öğretmenime sarmadım.Yani bence biraz kötü örnek vardı resmen.O yaştaki kimsenin de 40ındaki öğretmene sarıp,yatıp kalkacağını düşünmüyorum.Ne bilim gereksiz yatak sahneleri,öpüşme sahneleri vardı.Film 15+ ydı ama bence +18 de olabilirdi.Resmen liselere kötü gösteri idi film o yönden.

Filmde Serenay'ın performansına gelirsek çok iyiydi,resmen filmi tek başına aldı götürdü.Ben Nejat İşler'i oldum olası sevmem.Tamam karizma adam ama ne bilim bir soğuk.Ama filmde o da iyiydi,yine de az gözüktü iyi de oldu diye düşünüyorum.Zerrin Tekindor ise filmi diğer götüren isimdi bence.Serenay ve ikisi muhteşemdi.Serenay'ın şarkı söylediği sahneleri paylaşıcam,çünkü muhteşemdi sesi.

Ayrıca filmin senaryosu da iyiydi.Ben kafamda daha saçma bir senaryo çizmiştim ama bu daha iyiydi.Serenay'a her saç renginin yakıştığını da biz izleyenler görmüş olduk.Film ters köşe yapmasa da sonu ayrı bir boşluktu.Yani sonu "ne mana,niye izledim bu filmi" etkisi bıraktı bende.Ucu açık,saçma sapan bir sondu.Yani noldu şimdi? Anlayan var mı? Film bize ne anlatmak istedi? Filmlerin genelde ne anlatmak istediğine bakmam ama cidden bunca saat izlememizin amacı neydi? Ne bilim bence çok gereksiz bir filmdi.Gitmeyin valla.Cidden .Filmin şarkı sahnelerini internetten izleyin yeter.Ayrıca filmin bitişinde tam ayağa kalktım,bir şarkı.Teoman-İki aşk şarkısı.İşte filmin en sevdiğim ikinci anı buydu.Açın youtube'dan dinleyin.

Neyse izlemeyin ama izleyecekler için şimdiden iyi seyirler.
5/10

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Ben de kötü bir örnek olduğunu düşünüyorum... Ergen denilebilecek bir lise öğrencisinin 40 lı yaşlarda ki öğretmenine sarması, öğretmenin de ona ve birliktelikler yaşaması... Bu tarz şeyler film bile olsa olağan karşılanmaması gerektiğini düşünüyorum sonuçta bir çok kişi bir şeyler yaşıyor... Bence kötü bir film

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe