Ray-Ban Gözlük Modelleri

by - 00:51

Sürekli olarak reklamlarda gördüğüm Atasun Optik ürünleri hakkında, her zaman ön yargıya sahiptim. Çünkü televizyonlarda ya da internet sitelerinde karşıma çıkan ürünlerin tamamında, indirimli ürünlerin olduğundan söz ediliyordu. Fakat mağazalarını ziyaret ettiğimde fiyatların neredeyse normalinden iki kat daha fazla olduğunu görmekteydim. Bundan dolayı da, Atasun Optik’in aynı şekilde işlem yaptığını düşünmekteydim. Fakat evimin yakınında bulunan alışveriş merkezine gittiğim zaman Atasun Optik açıldığını gördüm ve onları ziyaret ettim. İçeriye girer girmez yoğun bir ilgi ile karşılaştım. Güneş gözlüğü benim için çok büyük bir yere sahiptir. Çünkü özellikle yaz günlerinde, güneşe karşı aşırı bir hassasiyetim bulunmaktaydı. Bu durumu firma yetkililerine anlattıktan sonra beni Ray-Ban markalı ürünlerin olduğu bölüme davet ettiler. Birçok ürün inceledim ve bu zamana kadar hiçbir şekilde kullanmadığım ürünleri keşfettim. Buradaki Ray-Ban modelleri, sizlere tavsiye edeceğim, uygun fiyatlı ve kaliteli ürünlerdir. Gözlükte her kullanıcının tarzı ve beklentileri farklıdır. Fakat özellikle güneşe karşı hassasiyeti olan kişilerin, vermiş olduğum sayfadaki ürünleri incelemesinde fayda görüyorum.


Tüm alışverişlerim sırasında, benimle birlikte gelen arkadaşlarım ya da en çok şikâyet eden eşim, Atasun Optik mağazasındayken adeta şaşkına dönmüş durumdaydı. Çünkü gösterilen ürünler karşısında bahaneler bulmak yerine, kendim için en uygun olan ürünü aramakla yetindim ve bunu da çok kısa bir sürede yaptım. Çünkü mağazada bulunan görevliler, sadece ürün satışı için değil, yüz yapıma ve şikâyetlerime uygun olan modelleri bana sundular. Daha önceden Ray-Ban marka güneş gözlüklerinin kalitesini duymuştum. Fakat bu gözlüklerin kalitesinden çok fiyatlarından söz edildiğinden dolayı, bir türlü bu ürünlerden alamıyordum. Fakat durum artık tamamen değişti. Birçok firmadan ürün almama rağmen, benim ve ailemin kişisel tercihi artık Atasun Optik. Ürün satışında bana gösterilen ilgi ve alakanın ilerleyen günlerde de devam edip etmeyeceğini çok merak ediyordum. Birkaç ay sonra, gözlüğüm yüksek bir yerden yere düştü ve hasar gördü. Bunun için Atasun Optik’e gittim ve şikâyetlerimi beş dakika kadar bir süre içerisinde çözdüler. Karşılığında ise hiçbir ücret talebinde bulunmadılar.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe