Neler Aldım ? #26

by - 20:54

Herkese merhabalar,
Bu aralar yine çok yoğundum.Ama bayram dolayısıyla bol bol alışveriş yaptım.Bakalım neler aldım.Aslında Zara'dan birde çanta aldım.Hatta baya birşey aldım ama evde bıraktım.Şimdilik memlekete geldim.Kafamı biraz olsun dağıtmaya çalışıyorum olanlardan sonra.Deniyorum çabalıyorum.Bir önceki yazılarımı okuyanlar neden bahsettiğimi anlayacaklardır.Neyse bakalım indirimden neler kaptım nerelerden?

İlk olarak durağım tabiki de Gratis'ti.Tüy Sarartıcı Krem'i kollarımda özellikle deneyimlemek için aldım.Yazın bronzlaştığım için minik minik çıkan kıllar çok da belli olmasada ara ara oluyor ve beni rahatsız ediyor.Ondan bir deneyeyim dedim.Fiyatı 7,5tl idi.İkinci olarak Balm'dan meşhur mat serisinden Charming rengini edindim.19 tl gibi birşeydi.Wet'n wild dan Creme Brule meşhur rengi aldım tekrar.İndirimde 4tl gibi birşeydi.Son olarak da Golden Rose oje aldım.3-4tl civarı idi oda. Toplamda 35 gibi birşey ödeyerek burdan çıktım.Sonradan burdan Dove marka şampuan aldım..Arkadaşımdan kullanmıştım 2-3 kere saçlarıma çok iyi geldi.

İkinci olarak durağım Watsons idi.Her indirimde edindiğim bb kremden tekrar aldım.Pure Beauty marka bu bb kremin hastasıyım.Başka birşey kullanmıyorum resmen.Bitmişti aldım.21 tl gibi birşeye düşmüştü.Alix Avien ojelerine gözüm kaydı o sırada.İki tane de bundan aldım. 2-3 tl gibi birşeydi tanesi.
Sonraki durağım Isparta'ya gittiğim için Cosmetica oldu.İlk defa gittim güzel indirimler vardı. Note'un bb kremini denedim.13 tl gibi bir fiyattı.Bakalım nasıl? Sonra Maybelline Color tattoo'lar 11tl bir fiyattı.En sevdiğim renginden tekrar aldım.Son olarak Golden rose rujlarından aldım bir adet.Kalem ruj,sevicek miyim merak ediyorum.8 tl gibi bir fiyattı.Burdan da bu kadar bişi aldım.

Isparta dedim de gülsuyu almadan olmaz .Tabi ki de aldım.Bu sepette toplamda 6ürün var.İçinde ; Gülsuyu(tonik olarak kullanıcam),Kolonya,şampuan,el kremi,nemlendirici krem,sabun mevcut.20 tl gibi bir fiyatı vardı.Ben çok sevdim valla.

Son olarak bu çantayı kaptım.Üstünde Zara yazıyor.Ama sadece 20tl.Valla ben biraz köşeleriyle oynarsam normal Zara'dan hiçbir farkı kalmaz dedim.Şaka gibi.Çantama bayıldım.

Benim alışverişim böyle idi.Siz neler aldınız bayram alışverişinden?


Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe