HASK Argan Oil Onarıcı Parlaklı Verici Saç Bakım Yağı

by - 23:30

Merhaba,
Dün bahsettiğim markanın saç bakım yağından ,hemen onun peşine bahsetmesem olmaz.Şampuan benim pek beklentilerimi karşılamasa da saç bakım yağı benim için daha ikna edici idi.Tabiki de doğal içerikli gibi görünen çok da doğal olmayan bir yağ var karşımızda yine.Seri argan yağlı olduğundan mıdır nedir herşeyini almışım,kendime inanamıyorum.Ürün minicik 18ml lik bir şişede.Minicik bir ürün.Ama yaklaşık sizi 1 ay boyunca götürüyor.

Ürünün saçlarıma banyodan çıktıktan sonra nemli saçlarımın uçlarına uyguluyorum.Ya kendiliğinden kuruyor ya da kurutma makinesiyle kurutuyorum.Hafif şekerli bir kokusu var.Saçlarım bu üründen sonra yumuşacık oluyor,kokusu da  saçlarımı hemen sarıyor.Yağlı bir görüntü bırakmıyor saçlarda.Saçlarım daha iyi görünüyor mu bilmiyorum ama daha kötü görünmediğine eminim.Benim için olsa da olur ,olmasa da olur bir üründü.Gratislerde 9 tl gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

Siz bu yağı seviyor musunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe