Sinemada ; Karanlık Sular

by - 18:21

Blake Lively çok ama çok takdir ettiğim ,sevdiğim bir kadın. Filmde de çocuğunu doğurduktan sonra oynadı diye biliyorum.Yanlışsam deyin.O fizikle ben ondan çok doğurmuşum gibi duruyordu.Kadın çok bitti,resmen film boyunca Blake şov izledik.Filmde tek odağımız,tek gördüğümüz kişi Blake Lively idi.Bu kötü mü derseniz? Aksine daha iyiydi,hele ki o kişi Blake olunca.

Gözlerden uzak bir sahilde sörf yapan Nancy (Blake Lively) bu esnada büyük bir köpekbalığının saldırısına uğrar. Nancy canını kurtarsa da kıyıdan birkaç yüz metre uzaklıktaki bir kayalığın üstünde mahsur kalır. Tekrar kıyıya dönebilmek için acilen bir yol bulması gerekmektedir.

Konu olarak kısır döngüde gitsede film,bence bu filmi kesinlikle baymamıştı.Filmde bir hayatta kalma mücadelesini izliyoruz. Mekan yok,sadece deniz.Bu film aynı mekanda tek oyuncu üzerinden ilerlemesine rağmen gayet heyecanlı ve tempolu idi. Ayrıca ben bu yönetmenin gerilim sinemasına yeni bir soluk getirdiğini düşünüyorum. Filmde görsellik süperdi.O sörf tahtalarındaki sahneler adeta insanı sörf yapmaya teşvik ediyordu. Müzikler de ayrı güzeldi bu sahnelerde. Ayrıca deniz analarının olduğu sahnede herkesin hafızasında yer edinmiştir diye düşünüyorum.


Blake Lively bence bu filmde tek başına dev kadrolara taş çıkarmış.Sonuna kadar hiç sıkılmadan izlediğim bu filmi herkese tavsiye ederim.Mükemmel miydi hayır değildi ama son zamanlarda sinemada izlediğim nadir güzel filmlerden.Herkese de tavsiye ederim. 

Şimdiden herkese iyi seyirler
8/10

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe