13. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu : Rüyalar Gerçek Olsa || Müjde Aklanoğlu - Kitap Yorumu

by - 16:00

Merhabalar,
Turumuz da "Rüyalar Gerçek Olsa" kitabının yorum günü bugün.Sıra bende.Kitabı 1 haftada bitirmiş bulunuyorum.Kitap kaba tabirle öküzleri sevmeyi anlatıyor :D Kitapta Şahin ve Serçe'yi okuduk.Geveze bir kız ve öküz bir adamın hikayesini okuduk.

Müjde Aklanoğlu 'nu Wattpad'de kitap yazdığımdan beri okuyorum.Sık sık takipte olduğum bir yazar.Zaten normalde de "Baksana Talihe " adlı kitabını okumuşluğum vardı. Gece Rüyanda görüp, yüreğini hoplatan uyuz olduğun yakışıklı serseri Komiser, sabahında karşına eli kanlı Katil olarak çıksa, ve sana hayatının en büyük gerçeğini sunsa, ne yaparsın? Rüya hayatı boyunca tek bir amaç için yaşayan hayalperest bir genç kız, Mustafa onun hayatının erkeği ve düşlerinin tek sahibiydi…!
Ta ki bir gece Rüyasında Şahin’i görüp, hayal gerçek olmuş haliyle sabahında karşısında bulana kadar...Karşı karşıya kaldığı büyük tehlike, iki genci hayatları pahasına birbirine düşürdüğünde, bu çözülmesi zor gerçekle savaşabilecekler mi? Aralarındaki çekim, hayatları boyunca unutamayacakları maceralara yol açtığında, yeni filizlenen reddettikleri duyguları, yaşamları pahasına mücadele edecekleri büyük bir sınava tabi olduğunda, feraha çıkmayı başarabilecekler mi?

Açıkçası kitap ilk elime geldiğinde beni korkuttu.Çünkü oldukça kalın görünüyordu.Komedi,macera,drama,aşk,tutku kitapta her şey vardı. Kitabın konusu detaylar ve benzetmelerle uzamıştı. Kitap ayrıca konuşma diliyle yazılmış."Ay ,vay.. " gibi tabirler kullanılmış. Ben bu durumdan hoşnutum. Betimlemeler kitapta bence aşırı fazla yer kaplamış.Bu durumdan işte biraz hoşnut olamadım.Çünkü konu uzuyor da uzuyor gibi olmuştu. Ben betimlemeleri ve detayları kitapta çok severim ama gerçekten biraz fazla idi bence.Ayrıca kitapta argo da vardı.Ben argo sevmiyorum demiyorum,çünkü bence komedi katıyor kitaba yeri geldiğinde.Bu kitapta da yerindeydi bence.Ben kitapta Rüya yani Serçe ve Şahin ikilisini çok sevdim.Ayrı bir bakış açısı kattılar bana. Genel olarak kitabı severek okudum.

Ayrılık aşkın kankasıydı...
Vuslat düşmanı...


Sırada kitabın ikincisi var.Mutlu son bizleri bekliyor sanırım.Ben onu da okumaya başladım.Türk yazarlara şans verin arkadaşlar,güzel cevherler var gerçekten içlerimizde.
Tavsiye ediyorum sizlere,
Bir daha ki tur haftaya ,
Keyifli okumalar.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe