Kimi Dinliyorum ; Baby Blue

by - 01:26

Bu başlığımın onuncu konuğu ; Baby Blue
Yine bol müzikli bir yazıya hoşgeldiniz.Yine şarkısına hasta olduğum bir ünlüyle karşınızdayım.Bu seferki tarz biraz daha ayrı yönlerde.Şarkıyı duymayanınız yoktur sanırım. Sürekli mağazalarda ,cafelerde,alışveriş merkezlerinde çalıyorlar çünkü .Sürekli bende mırıldanıyorum "bam ba bam bam bam ba bam " .Gören deli sanıyordur sanırım.İlk bu şarkıyı Leopar Delisi (Gizemcim) sayesinde öğrendim.İlk başta pek etkilenmedim,sevmedim.Ama insanın ağzına bir takılıyor ki anladınız sanırım.

Çok az şarkısı varmış Baby Blue'nun.Konu açmaya değer miydi bilmiyorum ama "Bump" şarkısı için değerdi.Ben sadece 2 tane bulabildim "Bump" haricinde.İlkini sevmedim açıkçası.Hiç tarzımı yansıtmıyor ama rap sevenler sevecektir belki.Ondan paylaşıyorum.Şarkının adı "Target"
İkinci şarkıyı sevdim.Hatta güzel bence."Bump"tan sonra sevdiğim sıralamasına girdi.Klibi bana "Ellie Goulding"in bir klibini anımsattı.Neyse çok konuşmayayım.Şarkının adı "Magnetic Eyes"
Ve benim bayıldığım şarkıya geldi.Şarkı hem enerjik,hem hüzünlü yani bilemiyorum.Ben bayıldım.Her defasında kendimden geçerek "bam ba bam bam  bam ba bam " diye diye kendimden geçiyorum.Kesinlikle dinlemelisiniz diyorum.

Sıradaki konuğumuzda çok sevdiğim bir şarkıcı olucak.İpucu veriyorum Fransız bir şarkıcı.
Neyse millet.Sizlere "bam ba bam bam" diyerek veda ediyorum.
Bu arada unutmadan çok sevdiğimiz Makyaja Yeni Başlayan Kız'ın bloguna konuk oldum.Yazımı okumadan es geçmeyin. TIK
Hepinize sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Yaa bende tek şarkısında takılıp kaldım ki biliyorsun zaten hehe :) Aaay ben sana daha ne tavsiyelerde bulunurum bebeğim öyle benimde ilk başlarda sevmediğim ama sonra dilime dolanan hihi :)) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha biliyorum canım.bulun bulun tavsiyelerde canım :D benimde dilime dolanır kesin

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe