Flormar Icy Top Oje / IT02

by - 12:22

Flormar'ın yeni serilerinden denemeyi çok istiyordum.Bir türlü fırsat olmamıştı.Dün almışken hepsinden birer tane kaptım.Bunu Flormar'ın mat ojesi olan gri renk M03 'ün üzerine sürdüm.Bence böyle çok hoş durdu.Sizlerde mat bir ojenin üzerine sürebilirsiniz.Icy top parlatıcı,şeffaf oje gibi.Tırnak üzerinde pıtı pıtır bir his bırakmıyor.Gördüğünüz gibi beyaz çubuk ve altıgen şekiller,siyah noktacıklar mı desem işte onlardan var.Ama kuruma hızı biraz yavaş sanırım.Sürerken dikkatli sürmenizde fayda var.Çünkü tek seferde çok fazla alırsanız hoş bir görüntü olmuyor.

Ben Icy Top serisini çok sevdim.Çok şeker bir görüntü oluşuyor.Birde Black Dot serisinden aldığım ojenin üzerine denicem.İnternetten gördüğüm kadarıyla onlada hoş bir görüntü oluşuyor.Fakat çıkartırken tırnağınızdan kazımanız gerekebilir.Şimdilik benden bu kadar.Ben çok sevdim bu ojeyi ki.Çok şeker.Fiyatı; 2,85tl


Sizler bu seriden hangi ojeyi kullanıyorsunuz? Yada kullanıyor musunuz?
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. cok guzel olmuş güzel günlerde kullan canım :) ıcy top'un kırmızısı var ben de o da gerçekten çok şeker duruyo :)
    milkyandmintyshouse.blogspot.com.tr beklerim bloguma ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol :) diğer renklerinide denemeyi çok istiyorum.ozaman ilk kırmızısı listeye alındı :)

      Sil
  2. ayy nekadar tatli duruyor gercekten, bende cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama çok şeker :D çok teşekkürler canım

      Sil
  3. Çok güzel ve orijinal olmuş. Gerçekten teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe