Bee Beauty Body Mist Zoe | Vücut Spreyi

by - 23:15

Merhabalar,
Bildiğiniz gibi Gratis geçen haftalarda hediye olarak gönderdiği ürünlerden vücut spreyini geldiği günden beri kullanıyorum. Ben ürünü Zara'nın parfümlerinden birine benzettim. Başak Erdemir'in çizimleriyle hayat bulan bu seride kesinlikle en bayıldığım ürün bu oldu. Özellikle havalar ısınmaya başladıkça parfümün boğucu havasından böyle vücut spreylerine geçiş yaparım. Ama bu vücut spreyi biraz ağır kokabilir sizlere.
Seri de baskın yaban iğdesi hakim. Şekerli, biraz ağır ama yine de ferah bir koku bu. Ambalajı kesinlikle çok eğlenceli bir seri. Sırf ambalajı için bile alınabilir bir koku bu. Benim severek kullandığım bir parfüm olsa da sıktığımda arkadaşlarım beğenmiyor, ağır buluyor genelde. Kokusu en fazla 1 saat kalıyor. Sonra tazelemek gerekiyor. Baya da bitmeyecek gibi duruyor. Beni yazın ortasına, sonuna kadar götürür bu sprey.

Benim severek kullandığım bu vücut spreyini, tavsiye ederim herkese. Biraz şekerli kokulardan hoşlanıyorsanız bir koklayın Gratis'te alın derim. Fiyatı çok değil, hatta indirimde şuan da bildiğim kadarıyla.

Siz bu seriyi nasıl buldunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe