Sinemada : Kardeşim Benim

03:25

Sınavlarım sonunda bitti. Bloga 1 haftalığına geri döndüm. Neden 1 hafta derseniz ? Bütler var be gençler :) Neyse sınavlarım biter bitmez herkesin merakla beklediği film olan  Kardeşim Benim'e kendimi attım. Film hakkında sizlerle uzun uzun yorumlaşmak istedim. Film çıkmadan zaten medyada bolca sükse yaptı.Özellikle o baklavalı resimleri ,twitter da caps fenomeni oldu. Çok komikti,o resmi de paylaşıcam tabi ki.Baklavaları görün :D İki yakışıklı bir araya gelince tabi, genç kızlar da çılgınlık yarattı. Bende dahil olmak üzere ...

Filmin konusu kısaca şöyle idi ; Babaları düğün sanatçısı olan iki kardeş yıllardır küslerdir. Bu kardeşler de babaları gibi müzisyendirler. Fakat tarzları bambaşkadır. Babaları, ölümünden sonra vasiyet eder; İki kardeş bir düğünde çalmaya gidecektir. Olayların hepsi bundan sonra başlıyor.

Konu olarak bana çok değişik bir şey gelmedi. Zaten o beklentiyle de gitmedim. Amacımız gülmekti. İlk yarı bence kesinlikle güzeldi. Eğlendirdi diye düşünüyorum. Özellikle düğün sahnesi çok güzeldi diye düşünüyorum. Diğer oyuncuların orda katkısının daha çok olduğunu düşünüyorum. İsimlerini bilmiyorum , çocuk oyuncu bile komikti .Ama ikinci tam anlamıyla vasat ve klişelerle doluydu. Sıkıntıdan ölüp, bir an önce bitsin dediğimi biliyorum.Özellikle sonu o kadar yapmacıktı ki. Ağlama sahnelerinde bile duygusal olamadım ben. 

Ben Burak'ın filmde oyunculuğunu sevdim.Gözüme batmadı yani. Aslı'nın da bence pek rolü olmasa da ya da çok dikkatimi çekmedi diyelim öyle iyiydi. Oysa ki çok da severim kendisini. Murat Boz bence vasatın altında bir performans göstermişti. Yani O ses türkiye'de bayıldığımız Murat orda daha doğaldı. Öyle diyebilirim size. O yapmacık bağırışlar, zırlamalar filan.Olmadı be Muradım,olmadı! Bence bundan sonra pek rol teklifi gelmez sana ,bilemiyorum. Bu durum filmin samimiyetini kaçırdı bende.

Bence genel olarak orta düzeyli bil filmdi. 12 liramın heba olduğunu düşünenlerdenim maalesef. Yani film evde boş vaktiniz varsa televizyon aç-izle . Öyle bir filmdi benim gözümde. Yani kalkıp da 12 lira vermeyin. Özellikle öğrenci gençlerimiz, yazık etmesinler benim gibi paralarına ve vakitlerine. Eğlenceli dakikaları var dediğim gibi ama bütün itibariyle orta düzeyli bir filmdi. Delibal kesinlikle daha daha güzeldi. Ailecek izlenebilir bir film. Fahriye sayesinde mi bu bilemedim :D hahah

Öyle kısacası. Film ortaydı. Puanım; 5/10
İzleyenler siz nasıl buldunuz filmi?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Gitsem mi diye düşünüyordum, o gün Murat Boz' un role girmeyi Aslı öğretti vs konuşmalarıyla iyi iş çıkarttılar herhalde demiştim ama yorumlarını okuyunca TV'den seyretmek daha mantıklı olacak gibi geldi :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe