Victoria Secret "Forever Pink" Body Mist

by - 14:01

Victoria Secret diyince hepimizin aklına eminim ki kanatlı melekler geliyor.Benim en sevdiğim Victoria Secret mankeni tabikide; Miranda Kerr .Hem tatlı hem seksi kadın şimdi..Hakkını vermek lazım.Neyse konumuza geri dönücek olursak,bu vücut spreyi bana bir çekilişte hediye olarak geldi.Şimdiden kendisinin çoğunu bitirmiş bulunuyorum.O kadar muhteşem rahatlatıcı bir kokusu var ki eminimki bayılıcaksınız bu kokuya.

"Pembe sümbülteber çiçeği ve armut karışımını, aloe vera ve sakinleştirici papatya ile teninizde hissetmeye hazırmısınız?" 
slogan bu .Ben kokuya bayıldım cidden.Ama etkisi o kadar da uzun süreli olmuyor.Yani en fazla 2-3 saat üzerinizde etkisi sürüyor.Ama değer bence bu kokuya.Bence bir Victoria Secret satan bir yer gördüğünüzde bunu denemelisiniz :) 

Sonsuza Kadar Pembeee <3


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe