Pastel Day Long Likit Mat Ruj | 30

by - 01:12



Kış malumunuz geldi.Bugün hissettiğim buz gibi soğuk nedeniyle bu sözleri rahatlıkla söyleyebiliyorum.Artık koyu renk rujlara geçiş yapılabilme dönemi bir nevi.Ben genellikle havalar soğuduğu anda akşam dışarı çıkarken koyu renk ruj sürerim.Neden bilmiyorum ama bordolar,kahverengi tonlar olsun.Eğer siz de benden iseniz belki de bu renk size göredir.Pastel benim likit rujda belki de ilk edindiğim markadır.Bence bu konuda da oldukça başarılı.Fakat bu rengi konusunda aynı şeyi söyleyemeyebilirim.

PASTEL DAYLONG 30 rengi ile ilgili görsel sonucu
Ürün hakkında Pastel'in vaatleri;
-Çikolata kahvesi rengi
-Gün boyu tazelemenize gerek kalmadan tek seferde size mükemmel ve mat bir görünüm sağlıyor.

Peki ya bendeki etkileri;
-Klasik day long ambalajında,gayet kullanışlı sünger aplikatöre sahip.
-Çikolata kahve ile alakası yok.Rengi mor ve gri karışımı bir renk.Ve bende rengi hiç güzel durmadı.Dudaklarım biraz koyu olduğundan sanırım,kopkoyu adeta dayak yemişim gibi bir renk oldu.Ama rengin özellikle sarışın,kumralların kaçması gereken bir renk olduğunu düşünüyorum.Esmer ve kızıllara bu renk olay olur.
-Bu rengin yapısı diğer renklere göre daha sıvı ve bence daha kötü.Özellikle dudak içlerine sürdükten sonra az sürmüşüm izlenimi uyandırıyor bende.Yine de kat kat uygulanmamalı çünkü çizgilere doluyor.
-Kalıcılığı oldukça iyi.Saatler sonra sadece dudaklarınızın en içinde boşluklar oluşuyor.Tazeleme ihtiyacı duyuyorum.

Seveninin de sevmeyenin de bol olduğu bu rengi sevmeyenlerdenim ben.Yakışana gerçekten yakışır.Rengin bende nasıl durduğunu göstermek isterdim ama kusura bakmayın o kadar koyu ki pastelin görselini atmayı tercih ettim.
Siz bu rengi nasıl buluyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe