Flormar Perfect Legs Bacak Fondöteni | 01 Light

by - 23:22

Merhabalar,
Yazın hepimizin türlü türlü dertleri oluyor. Benim de en büyük sorunsallarımdan biri bacaklarımdaki gözenekli yapı. Buna çözüm olması için bende bacak fondötenine merak saldım. Açıkçası bacaklarımda lekeler,izler filan çok var bu gibi ürünlerle kapatmayı seviyorum. Flormarın bu ürünü talk,paraben ve parfüm içermiyor. Kısacası içeriği oldukça temiz bir ürün.

Ürünün yapısı oldukça sıvı. Kullanımı ise şöyle; 
-Ürünü iyice çalkalayın.Aman iyice çalkalayın ki ürün karışsın bu önemli bir detay. Ürünü ister ilk elinize sürün sonra bacağınıza elinizle iyice yedirin yada bacağınıza sıkın elinizle veya bir sünger yardımıyla tampon hareketlerle yedirin. Ürüne kuruması için 5-6 dakika verin.Ben çıkmadan 10 dakika önce sürüp tam kendimi emniyete alıyorum haberiniz olsun.

Açıkçası ben iki yöntemi de uyguluyorum. Sakın ha ürünü bol bol sıkmayın ,eşit dağıtmaya çalışın . Ürün benim pürüzlü bacak görüntümü kesinlikle dağıttı, rengini eşitledi. Fakat kalıcılığı orta halli biraz. Ürünü kolunuza filanda uygulayabilirsiniz,rengini eşitlemek için.Çok işlevli bir fondöten. Kıyafetlerine bulaşmıyor kuruduktan sonra. Benim için orta halli bir ürün.  Ürün normalde 32 tl gibi birşeyken şuanda indirimde 24 tl haberiniz ola.

Sizler bacak fondöteninde ne tercih ediyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. flormarın böyle bir ürünü de olduğunu hiç bilmiyordum iyi oldu :-))

    YanıtlaSil
  2. bulaşma olmaması çok iyi daha önce denediğim bir kaç üründe kıyafete bulaşma sorunu yaşamıştım

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe