Kimi Dinliyorum ; Jess Glynne

by - 22:03

jess glynne ile ilgili görsel sonucu
Bu başlığımın on altıncı konuğu ; Jess Glynne

Kendisini Deezer denilen illet sayesinde keşfetmiş bulunuyorum.Ve daha önceden de aslında kendisini dinlemiş olduğumuzu,hatta çoğumuzun da dinlediğini anladım. Yazın moda olan şarkı "Rather Be" yi hepiniz hatırlarsınız. Şarkıda Çinli bir kız vardı geziyordu filan. Hiç unutmuyorum klibi. Neyse işte o şarkıyı söyleyen de aslında bu kızımız, klipte oynayan kız değil imiş. Bu kızın sesine hasta oldum.. Yani şuan için benim için Adele'den bile üstün konumda bir sesi var. Yani dinleyince sizde bana hak vereceksiniz eminim ki.

Kızımız 1989 doğumlu,daha 26 yaşında çok genç. X Factor'a 15 yaşında başvurmuş ama reddedilmiş.Çeşitli işlerle uğraşmış. Daha sonra bir yapımcı tarafından keşfedilmiş. Daha sonra çok bildiğimiz bir şarkı olan "Route 94-My Love" şarkısını yorumladı.Sonrasında ise birçok ödül aldığı "Rather Be" şarkısını söyledi.Ve herkes tarafından büyük beğeni topladı.Kıvırcık kızımız zaten oldukça da sempatik..Ama bana sorarsanız o ses ondan mı çıkıyor diye ,yok ben tahmin edemem yani.

İlk single'ını bundan sonra çıkardı.Hareketli şarkısı "Hold My Hand" favorilerimden biri zaten.Ama "My Love" şarkısının akustik versiyonunu da dinlemenizi tavsiye ederim.Valla hareketlisinden daha bir güzel.

Bu kızın bakışları kliplerde beni korkutuyor valla. Onu izlemeden sadece sesini dinleyince daha bir seviyorum.Şimdi arada çıkardığı bir şarkıyı atlıyorum ki o şarkı benim bu başlığı yazmamdaki amaç olan şarkıdır.Ondan onu sona saklıyorum.Yazın yine bir şarkı çıkarmış ."Why Me " .Açıkçası en sevmediğim şarkısı bu geldi.Daha sonra Kasım' da ise "Take Me Home" şarkısını çıkardı .

Ve geldik kızımızın muhteşem ,benim tekrar tekrar dinlediğim o şarkıya.Ya bütün bu şarkıları dinlemediyseniz bile,lütfen bu şarkıyı dinleyin derim size."Dont Be So Hard On Yourself " Böyle şarkıyı dinlerken ruh halinden ,ruh haline kayıyorum açıkçası. Böyle heyecanlanıyor insan,sözleri de çok güzel. O muhteşem sesi işte bu şarkıda ortaya çıkıyor bence.Çok söze daha fazla gerek yok arkadaşlar,
Dinleyin,
Keyifli dinlemeler :)




Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe