Tesettür Modası / 2

by - 14:58

Merhabalar,
Tesettür modasında sizlere örnek siteler vermeye devam ediyorum.Başaörtüsünden,tuniklere,abiyelere birçok ürün mevcut sitede.Geçenlerde yazdığım diğer yazıda tesettür giyimde giyim çoğu zaman sıkıntı oluyor.Ürün çeşitliliğini yakalamak zor oluyor.O yüzden sizlere bu bol ürün seçenekli siteyi paylaşıyorum.


Site tesettürfırsat sitesi.Tesettür modasını yakalamış bir site daha .Bu sitede de farklı tasarımcıların ürünleri mevcut.Ayrıca ürünler indirimlerle uygun fiyatlarda.Ben güzel şallar buldum bile anneme.Doğum günü de yaklaşırken almayı düşünüyorum açıkçası.Neyse kısacası aklınızda bulunsun site.Eğer tesettür giyinen bir tanıdığınız yada kendiniz için bir alternatif yada hediye alternatifi olabilir.



Önerilerimi dikkate alın :) 
*basın ürünüdür

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe