İzleyin,İzlemeyin?

by - 12:11

Bugünlerde baya bir sinema filmi izliyorum.Kendimi sinema filmlerine adadım.İşte size izleyin izlemeyin  başlıklı tavsiyelerim...

Dead Poets Society(Ölü Ozanlar Derneği)


Bu filmi bana Ozzy3 önermişti.Bende izleyeyim dedim.Film bir öğretmenin bir okula gelip,öğrencilerin hayatını değiştirmesini konu alıyor.Ben sevdim filmi.İzlemenizi tavsiye ederim.

Side Effects(Acı Reçete)


Filmde hapisten çıkan bir adamın karısının yaşadığı depresyona tanık oluyoruz.Geçirdiği bu depresyon sırasında aldığı ilaçların etkisiyle yaşadığı olayın gerçek mi sahte mi olduğunu arıyoruz? 
  Film en başta beni baya bir sıksada Channing Tatum hatrına izlemeye devam ettim.Ortalarına doğru biraz gerilim olsada başroldeki kadın beni çok gıcık etti.Ama filmin sonuna doğru heyecan artıyor,ben çok şaşırdım doğrusu.Boş vaktiniz varsa izleyin ama yoksa izlemeyin.Çünkü ahım şahım güzel bir film değil.İzlensede olur,olmasa aman hiçbirşey olmaz ..


Safe Haven(Aşk Limanı)


Filmde gizemli bir kadın var.Bu gizemli kadın başka bir yerde yeniden yaşamaya başlıyor.Ama geçmişinden kurtulamıyor.İşte filmin konusu böyle.Film bence çok güzeldi.İzlediğim filmlerden bir tek bunda sardırmadım ileri heralde.Çok güzel bir aşk filmi.Filmin sonunda çok şaşıracaksınız hatta.Kendinizi ayarlayın.Ama ne olduğunu söylemicem,ben hiç tahmin etmezdim.Kesinlikle izlenmeli diyorum,aşk filmlerini seviyorsanız kaçırmayın derim.


Cloud Atlas(Bulut Atlası)


Film geçmiş,gelecek ve şimdiki zamanın birbiriyle bağlantılı olduğunu anlatıyor.Ayrı ayrı 5 kişinin yaşantısını izliyorsunuz filmde.Sanki 5 tane film izlermiş gibi.Filmden en başta hiçbirşey anlayamadığımı söylemek istiyorum.Sırf yorumlarda herkes çok güzel yazdığı için izlemek istedim.Ortalarına doğru biraz daha kavradım filmi.Ama ilk 30 dakika sırasında hiçbirşey anlamadım.Sonralara doğru film güzelleşti.Özellikle Çinli kıza çok üzüldüm.En çok onu sevdim zaten.Güzel filmdi kurgusu filan değişikti.En ilginç filmdi hatta.İzlemenizi tavsiye ederim.İzlenmesi gereken bir film.


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe