Ordan Burdan Şurdan

22:00

Nasılsınız? İyi misiniz? Ben nasılım diye sorarsanız,yorgun ,bitkin.Sınavlarım bitti.Bildiğiniz gibi 5.sınıftım bu dönemle birlikte okulum yine uzadı.Hem de tasarladığımdan daha çok dersim kaldı ve 6.sınıf olduğumu garantiledim.Bunu söyledikten sonra sizlere tek tavsiyem bilmediğiniz etmediğiniz,sevmediğiniz,içinize sinmeyen bir bölümü okumaya kendinizi zorlamayınız.Ben hem sevmediğimden,şanssızlığımdan,bölümümün zorluğundan,hocaların bedbahtlığından okulum uzadıkça uzadı.Hay anasını ya ! Bak yine sinirlendim.
Burak'ı her geçen gün özlüyorum.6 ay geçti onunla doğru dürüst konuşmayalı.Arada görüp merhaba dediğim anları saymıyorum.Hep aklıma geliyor,acaba onunda aklının ucunda köşesinde ben var mıyımdır diye ama yokum biliyorum.Geçen bu köpeğin twitterına girdim.Yazdığı cümle aynen şu;" Kızlar yanımdan geçerken düşme numaraları filan ama yemezler " Lan sen kim köpek! Kızların işi gücü yok da senle mi uğraşıcaklar, tövbe tövbe. Nalet adam ya ! Neyse ama şarkımızı filan unutamıyorum ya ,üzülüyorum yeminle.Bugün falcıya gittim,dilek tuttum.Falcı dileğin kabul olcak,bakmayalım dedi.Sizce dileğim kimle ilgili Burak'la tabiki de !! İstanbul'a geri dönüp onu görmeyi dört gözle bekliyorum ama bilmiyorum ,beni tekrar istemeyecek biliyorum.Sadece fallarda tutacağım umutsuz bir dilek bu .

Neyse hayatım şimdilik memlekette ev.Siz neler yapıyorsunuz? İnstagramda,burda,twitterda aktif olmaya çalışıyorum ben.Arada instagramıma gelin,canlı yayın filan yapıp dertleşiyoruz.Kullanıcı adım : aysermiz .Gelin dertleşelim,herkesin ihtiyacı var .

Benden bu kadar ,sağlıcakla kalın.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe